sâmbătă, 21 mai 2011

Make-up - Perfect moon!

   Hello girls!
   :)) De data asta m-am intrecut pe mine, cu titlul postarii. Este interesant cum uneori stau minute in sir sa gasesc un titlu cat de cat potrivit si alteori...asa din senin imi vine un nume...acum nu stiu cat se potriveste cu postarea dar cert este ca-mi place :D. Voi din ce va inspirati cand alegeti titlurile postarilor?
   Nu vreau sa ma tot plang de lipsa timpului din ultima perioada...de aceea va rog sa mai aveti un pic de rabdare cu mine:), o sa revin curand, atat cu machiaje noi si sper eu cat mai interesante, cat si cu review-uri + multe alte surprize pentru voi, cititoarele fidele:-*. Ma bucura faptul ca ma urmariti, chiar daca sunt cam absenta.
   Cum nu puteam sa va las chiar asa cu "ochii in soare":), si am un pic de timp, vreau sa va arat un machiaj, realizat undeva la inceputul saptamanii trecute. Am mai realizat machiaje bazate pe nuante de galben...dar parca asta este cel mai reusit.:) Asa ca....Vizionare placuta!





 Produse folosite:
 OCHI
*Elf Primer
*Nyx Jumbo eye pencil-milk
*Trusa 120
*Trusa Qianyu
*Elf cream eyeliner - black
*Avon eyeliner - blackest black
*Maybelline Colossal Volum Express Black

BUZE
*Contur Avon- mistery mauve
*Nyx lipgloss - pinky natural

   Astept parerile vostre despre machiaj, si nu numai..., intrebari, sugestii, sau orice va trece prin minte:))

Kisses,   
   Simona

26 de comentarii:

  1. Frumos machiajul,te prinde foarte bine:*
    PS:Numele unui machiaj ar putea fi"Cu ochii in soare":))Mi-a venit ideea cand citeam ce scriai("nu puteam sa va las chiar asa cu ochii in soare")
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. e foarte dragut machiajul :*

    RăspundețiȘtergere
  3. minunat,frumoasa combinatie! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. superba combinatie! si tie iti sta tare bine cu galben.
    eu ma feresc de aceasta culoare. chiar ma uitam la randul cu farduri in nuante de galben din paleta cu 120 de culori si mi se par atat de tari, ca si portocaliul. trebuie sa ma incumet la un moment dat sa incerc cu look cu aceste nuante ca sa stiu ce am de pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  5. e foarte dragut si tu deasemenea:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Machiajul asta imi aduce aminte de o rochia vaporoasa de vara...chiar ca s-ar potrivi numele "cu ochii in soare" :)

    RăspundețiȘtergere
  7. c imi place cum ai aplicat creionu...asa perferct!

    RăspundețiȘtergere
  8. superbbb:X

    imi place la nebunie:D

    RăspundețiȘtergere
  9. sunshine...Scuze pentru intarzierea cu care raspund la mesaje. Dar din pacate situatia este de asa natura:(
    Multumesc mult! Ideea este chiar buna...dar nu ma gandeam la soare, fiind galben in machiaj, am zis ca tre ceva mai nocturn:))
    Cu siguranta voi folosi titlul la un machiaj viitor.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. beauty-s...Multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  11. modniza...Multumsec! Este o combinatie pe care nu am mai folosit-o, mi-am zis sa incerc si altceva
    :). Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. A.M....Sa le incerci, sa stii ca nu sunt char asa pigmentate cum par....cel putin ale mele nu sunt, am pus destule straturi ca sa iasa asa. Mie cu portocaliu nu-mi sta bine, sau inca nu am gasit eu combinatia potrivita:). Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Amelia T....Multumesc! Esti o draguta:">> Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ana Maria P....:))si pe malul marii sau intr-un lan de grau:). Si mie imi place. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. MonicaG...Multumesc mult!:-*

    RăspundețiȘtergere
  16. Miu Miu...Nu este creion, am folosit gelul-crema de la Elf. Multumesc, ma straduiesc:). Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. Irynuk...:)Ce ma bucur! Multumesc mult!:-*

    RăspundețiȘtergere
  18. Darkflayer...Apreciez! Multumesc mult! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  19. dalyda...Da, este interesanta...o sa-l mai fac dar cu un mov ceva mai intens...cred ca va fi ok:)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce superb este :X:X si atat de perfecta trecerea dintre culori :D I love it :*
    Deoarece esti o sursa de inspiratie pentru mine, as dori sa-ti ofer un award, pe care il gasesti la mine pe blog :*:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Si acesta imi place foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...