vineri, 9 septembrie 2011

Make-up: My personal rainbow!

   Buna fetelor!
   Eu sunt tare imprastiata in ultima vreme. As avea atatea de facut...dar imi lipseste initiativa cu desavarsire. Daca ma mai gandesc ca de luni incep munca, si asta dupa 2 ani de stat acasa cu ala micu', ma apuca nebunia:)). Mi-e groaza sa intru iar in ritmul muncii, cu un program bine stabilit, si trezit de dimineata:((...gata cu noptile pierdute, dar totusi, sper ca va fi bine!:D
   Noroc ca de machiaj mai am chef:))... . Chiar daca nu am avut o idee clara asupra ceea ce vroiam sa realizez, m-am apucat de amestecat culori...si anume, culorile preferate: roz, mov, verde, turquoaz. In cele din urma a iesit un machiaj dragut, zic eu :). Voi ce parere aveti?






   Revin maine cu un later edit cu produsele folosite.
   Astept parerile voastre in legatura cu machiajul, sau chiar despre blog in general:P. Daca aveti cereri de machiaj, propuneri, sugestii le astept cu drag pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Aveti grija de voi!
Kisses,
    Simona

9 comentarii:

  1. Ce imi placeee, e un rainbow mai de toamna asa!
    Mult succes in realuarea activitatii, ai sa vezi ca o sa te obinuiesti repede!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. aiaia'imi place,place place.:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Claudia Lefter...daa, mai de toamna sa se potriveasca cu sezonul:)).
    Multumesc mult pentru urare!
    Pupici multi! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Alyna.make-up...aiaia' ma bucur, ma bucur, ma bucur!:D:)
    Multumesc mult dragut-o!
    Kisses for you!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Valentina.Bucur...Thanks!:) Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! Ai vrea sa facem schimb de link-uri? Eu te-am adaugat in blogroll-ul meu :)
    http://alexys-doll.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...