joi, 12 ianuarie 2012

Castigatoarea giveaway-ului 1 Year of Blogging !

   Buna fetelor!
   Stiu ca asteptati cu sufletul la gura aceasta postare...dar azi am avut o zi plina, si nu am reusit sa fac lista cu participantii mai repede. Au fost 195 de incrieri...va multumesc mult!!!:*:*, chiar am ramas surprinsa cand am vazut interesul fata de acest premiu. Ma bucur ca a fost pe gustul vostru:).
   Nu vreau sa va fac morala....dar va rog din suflet ca data viitoare sa fiti mai atente atunci cand postati link-ul pentru share pe FB, foarte multe dintre voi nu ati pus link-ul corect. Nu am verificat fiecare inscriere pentru ca as fi avut foarte mult de lucru...dar credeti-ma ca am verificat foarte bine castigatoarea:).

   Lista cu participantii...
   Iar castigatoarea este....
....Georgiana Borza. Felicitariii!!!

   Astept datele tale de contact, in termen de 48 ore.  Dupa aceasta perioada voi alege alta castigatoare.

   Fetelor, nu fiti suparate...maine revin cu un nou giveaway, care sper sa va placa la fel de mult. Pana atunci, va pup dulce si sa aveti o noapte frumoasa:*:*:*.

Kisses,
   Simona

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...