sâmbătă, 31 martie 2012

Am primit papucii de pe ZorileStore.ro!

   Buna fetelor!
   In sfarsit am primit papucii de pe ZorileStore.ro. De ce au intarziat?...pentru ca eu sunt o ametita care nu stie sa-si lase numele in formular:).

   Ieri cand m-au sunat cei de la Cargus, ca am primit un colet...am stiu ca este vorba despre papucii mei:P. Papucii sunt foarte frumosi si feminini.
  
   Sunt confectionati dintr-un material plastic,100% reciclabil, moale si foarte flexibil. Imi plac ca sunt usori si urmaresc perfect forma talpii. Un alt lucru important, mai ales atunci cand mergi la strand-piscina, este ca au talpa aderenta, astfel, riscul sa te "culegi" de pe jos este mic.
   Din pacate, nu ma pot bucura de ei asa cum mi-as fi dorit:(. Sincer nu stiu unde mi-a fost capul atunci cand i-am comandat...dar imi sunt mici. Mi-am comandat 40.41, eu purtand in general 40...dar nu m-am uitat in tabelul cu marimi:(...mi-as fi dat seama ca am nevoie de un 41. Asta este, o sa-i daruiesc matusii mele...sigur se va bucura de ei:).
   Pentru ca imi plac foarte mult imi voi comanda altii pe pe ZorileStore.ro, mai ales ca la o pereche de incaltari comandata, ai o pereche de papuci gratis. Atentie promotia este valabila doar pana la 19.05.2012 si poti primii o singura pereche de papuci gratis!
   Cele care aveti blog si nu v-ati inscris inca...daca va doriti papucei, go for it - am inteles ca mai sunt.  Informatii aici. Chiar merita!


Kisses,
    Simona
 

2 comentarii:

  1. Asa am patit si eu :))) M-a sunat o doamna si mi-a spus ca am uitat sa pun numele in formular...
    Foarte cute papuceii :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce simpatici sunt :)
    Sa-i porti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...