duminică, 11 noiembrie 2012

When you change ... I change myself!

   Hello girls!
   Cu toate ca nu sunt "specialitatea"mea  postarile cu si despre imbracaminte, de data asta am fost nevoita:D, vreau sa va arat cateva noutati:). 
   Initial am zis ca nu o sa mai prezint pe blog nici un produs marca Oasap. Mi-am incheiat colaborarea cu ei din cauza faptului ca am considerat ca le lipseste cu desavarsire profesionalismul si bunul simt. Nu, nu mi-am reluat colaborarea cu ei, si nici nu o voi face...dar mi s-a parut cinstit din partea mea sa public lucrusoarele, daca tot le-am primit.
Am ramas surprinsa cand am primit coletul...nu mai aveam nici o speranta(comanda am facut-o prin august), iar dupa cum au decurs apoi lucrurile, mi-am si luat gandul... Faptul ca mi-au trimis coletul, m-a facut sa fiu un pic mai indulgenta:). 
   Mi-am comandat 3 produse si asta dupa lungi cautari pe site. Personal mi se par foarte aiurea marimile lor...majoritatea sunt pentru fete slabe, ceea ce nu-i cazul meu:(. De pantofi nu mai zic nimic, marimea maxima este 39...eu port 40:((. Accesoriile sunt foarte scumpe...parca nu-mi venea sa dau atatia bani, cu atat mai mult cand stiam ca pe alte site-uri sunt mult mai ieftine...si lista ar putea continua:(.
   In cele din urma am ales 2 bluze si o geanta. Bluzele sunt ok, de zi(eu le-am ales mai mult pentru munca), nu ma "dau pe spate", dar nici nu-mi displac. Purtate sub un sacou, eu zic ca sunt dragute. Geanta, in schimb, imi place mult<3. Modelul este tare dragut, detaliile(funditele) o fac foarte feminina, cusaturi bine facute si chiar daca nu este piele naturala, textura este moale si fina.
   Acestea fiind spuse va las cu pozele, sa trageti voi concluziile:);)...
Bluza o gasiti aici
Bluza o gasiti aici
Geanta o gasiti aici
detalii
    Voi mai colaborati cu Oasap? Ce lucrusoare frumoase v-ati mai cumparat?

   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

8 comentarii:

  1. Mie imi plac toate articolele, si bluzele si mai ales geanta! AM admirat-o si eu, dar colaborarea mea cu Oasap s-a incheiat foarte repede si am considerat ca nu merita pretul intreg.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt ok bluzele, doar ca nu-si merita pretul ce-l au pe Oasap:(.
      Ai dreptate, in conditii normale nici eu n-as fi dat atatia bani pe geanta:). Pupici:*

      Ștergere
  2. Sa le porti cu placere. Arata foarte dragut toate. M-ai cucerit cu accesoriul bufnita. <3 :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!:) Lantisorul cu bufnita este accesoriul meu preferat...am o slabiciune pt. bufnite:))

      Ștergere
  3. imi plac bluzele...geanta mi se pare ieftina dar e doar parerea mea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac:)! Iti respect parerea:);)... Eu chiar sunt multumita de geanta.
      Pupici!

      Ștergere
  4. Foarte dragalase bluzitele <3 iti vin de minune!
    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata ok bluzitele.Cred ca cea pe roz daca avea ochiurile mai stranse era mai ok.Geanta e foarte frumoasa in schimb!
    Te pup!Sa le porti cu placere Simo!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...