sâmbătă, 29 decembrie 2012

Winterlicious Tag!

   Buna fetelor!
   It's tag time!:) Am tot vazut ca circula acest tag si mi-a placut mult. Iarna este un anotimp care pe mine ma binedispune - (ma refer la iarna cu zapada:)) )...iar acest tag are intrebari legate de acest anotimp, deci nu puteam sa-l ratez:).

1. Care este oja ta favorita iarna aceasta ?
          Nu am doar o oja favorita, in acest anotimp imi place sa port cam tot ce are sclipici:). Ultimele doua achizitii, au fost aceste doua oje de la Essence. Cea movalie am purtat-o de Craciun pe unghiute, iar pe cea aurie o am acum <3.
gold fever si time for romance
aplicata peste Flormar JG451
2. Care este produsul favorit pentru buze iarna aceasta ?
          Imi place foarte mult balsamul de buze de la Neutrogena, este singurul care reuseste sa-mi tina buzele sub control in anotimpul rece:).

3. Care este obiectul vestimentar cel mai des purtat iarna aceasta ?
          Iarna imi place foarte mult sa port bluzele-rochie tricotate. Sunt foarte comode si usor de integrat in orice tinuta, unde mai pui ca sunt si calduroase. Mie imi place sa le combin cu jensi skinny sau colanti<3.
4. Care este cel mai des purtat accesoriu iarna ?
          Nu cred ca am asa ceva:(. Imi plac mai multe piese si le schimb destul de des, astfel ca nu am un accesoriu care sa fie cel mai cel... Dar iarna nu renunt la esarfe, cat mai multe si in nuante/combinatii cat mai frumoase.

5. Care este parfumul preferat / lumanarea preferata?
          Mere si scortisoara - ce poate fi mai potrivit in acest anotimp?! Love it!
sursa
6. Care este bautura ta preferata iarna ?
         O cana mare de vin fiert cu scortisoara, coaja de portocale si un pic de piper. Deja salivez...:)) . Aaa, si sa nu uit, ciocolata calda...tot cu scortisoara:P. Yummmy!
sursa
7.Care este filmul tau preferat de sarbatori ?
          In top este Home Alone 1 si 2, doua filme pe care le-am vazut de n ori, dar care reusesc de fiecare data sa ma surprinda si sa ma binedispuna.
Zilele astea am vazut la tv, Holiday in Handcuffs - mi-a placut foarte mult si vi-l recomand. Doamne, ce frumusel este Mario Lopez:))..


8. Care este melodia ta preferata de Craciun ?
          Imi plac cam toate colindele romanesti...iar din repertoriul strain imi plac: Last Christmas, All I want for Christmas is you, Santa, can you hear me, So this is Christmas <3.
          
 9. Care este mancarea ta preferata de Sarbatori ?
          Cozonacul este pe primul loc...nu exista sarbatoare fara cozonac:) - mai ales cel cu nuca <3. Si imi mai place mult ciorba de burta. Stiu, asta nu  e o mancare specifica sarbatorilor, dar nu puteam sa n-o mentionez;):P.

 10. Care este decoratiunea ta preferata de sarbatori ? 
          Nu am o decoratiune preferata...dar de cativa ani am un ingeras care nu lipseste din bradul de Craciun.
 11. Care e cel mai dorit dar pe lista de anul acesta?
           Sanatate - stiu, pare un cliseu...dar cred ca nimic nu mai are importanta si nu te poti bucura, daca nu ai sanatate. Imi mai doresc sa am familia langa mine si sa reusim sa ne bucuram uni de altii ca si pana acum.
In alta ordine de idei...sper sa reusesc sa-mi cumpar BOS III de la Urban Decay.:)

12) Ce planuri ai de sarbatori?
            Cum sarbatoarea Craciunului a trecut deja(parca mult prea repede:( )...mai pot sa ma refer doar la Revelion. Anul acesta vom ramane in Oradea, vom fi impreuna cu niste prieteni...si sper sa fie placut. Distractia maxima va fi dupa Revelion, cand vom merge la munte, abia astept:).

   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
     Simona

2 comentarii:

  1. Ojele de Essence sunt si preferatele mele. :)
    Vinul fiert cu scortisoara a fost bautura mea preferata de Craciun. :)
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am trei nuante, dar mai vreau:)...
      De Craciun nu am baut vin:(...sunt la dieta si nu am voie. Dar am baut ciocolata calda dietetica:).
      Pup dulce!:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...