luni, 7 ianuarie 2013

2012 - Best Products!

   La multi ani, fetelor!:*
   Pentru ca suntem la inceput de an...mi-am propus sa fac o retrospectiva a celor mai bune produse folosite in anul ce tocmai a trecut. Sunt produse descoperite pe parcursul anului 2012 si pe care le voi folosi cu siguranta si in anul 2013...asta daca nu le gasesc un inlocuitor mai bun:P.
   A fost o provocare, sa gasesc cate un "preferat" din fiecare categorie. Am folosit foarte multe produse de-a lungul anului 2012, si sunt categorii la care am mai multe preferate, dar am incercat sa ma limitez pe cat am putut. Criteriile dupa care m-am orientat au fost: sa-mi placa mult produsul, dar si sa fie un produs la care m-am "intins" cel mai des:).

Best face cream - Yves Rocher Hidra Seve moisture-boost cream-gel day care
Best cleansing -Yves Rocher micellar cleansing water with 3 detoxifying teas
Best eyes cleansing -Balea augen make-up entferner
Best toner - Avene cleanance lotion-toner
Best body lotion - Balea body lotion cu cirese si migdale
Best shower gel - Balea dusche&creme cu guave <3                      
Best perfume - Mandarina Duck rouge intense
Best body spray - Farmasi strawberry, lime&melon body splash
Best deo protection - Lady Speed Stick 24/7 invisible
Best hair products - CHI Infra shampoo, Silk Infusion, Infra Treatment
Best nail polish - Essence Where is the party?

Best foundation - Bourjois Healthy mix
Best powder - Nu Colour finishing powder
Best concealer - Nyx Concealer in a Jar
Best bronzer&contouring - Elf Warm bronzer
Best blush - Sleek blush - rose gold
Best highlighter - Sleek Glo face&body highlighter - peach shimmer
Best primer - Elf eyelid primer - sheer
Best eyeshadow palette - Sleek Au Naturel
Best mascara - Maybelline Colossal volume express
Best eyeliner - Love Alpha
Best pencil - Avon glimmerstick eye&lip pencil
Best lipstick -

Best lipgloss - Revlon Colorburst lipgloss - rose gold
Best false lashes - Red Cherry #43
Best make-up brush - Sigma
Best accessory
  Cam asta ar fi in linii mari lista "preferatelor":). Nu contest faptul ca exista pe piata produse mult mai bune decat cele enumerate de mine, dar acestea sunt cele pe care eu le-am incercat si cu care ma impac foarte bine.
   Sunt curioasa care au fost produsele voastre preferate in 2012?

   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo.com

Kisses,
    Simona

11 comentarii:

  1. nu pot sa cred ca-ti place elf primer eu abia astept sa il aruuunc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am avut probleme cu el:)...chiar il consider foarte bun pentru pretul lui.
      Pup:*.

      Ștergere
  2. parfumul trebuie sa-l incerc si eu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parfumul l-am descoperit si eu de curand...nici nu stiam ca exista firma asta:P. Este din aceiasi categorie ca preferatul meu all time - Moschino Cheap and Chip. Deci nu putea sa nu-mi placa:))...

      Ștergere
  3. Vad cateva produse pe care le-as incerca si eu :).

    Imi plac paletele Sleek, momentam imi place Ultra Matte Darks. Au naturel nu am incercat-o.

    Un an nou fericit!

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te inspira lista mea:). Sunt produse bune la preturi accesibile.
      Imi place la fel de mult si paleta Storm, dar Au Naturel are o bulina alba pentru nuanta Bark, pe care o folosesc pentru sprancene <3.
      Pupici:*.

      Ștergere
  4. ce mult mi-a placut....m-ai inspirat, sper ca nu te superi:)

    http://hannelore-gurbet.blogspot.ro/2013/01/2012-favorites.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa ma supar?! Chiar ma bucur ca sunt o inspiratie:):*...

      Ștergere
  5. Wow ce de bunatati <3 si mie imi place rimleul Collosal :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu crema de la Yves Rocher si o folosesc cu drag. Este nemaipomenita.

    RăspundețiȘtergere
  7. Lotiunea micelara de la Yves Rocher este chiar buna :) .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...