luni, 17 februarie 2014

NOTD: Jumble of colors!

   Hey girls!
   Ce face o femeie cand se plictiseste?!...manichiura:). Si o mai si posteaza pe blog:P.
In seara asta m-a lovit talentul, si pentru ca in ultima perioada am avut doar manichiuri simple...de data asta am vrut ceva mai complex. Mi-a luat mai mult timp sa aleg nuantele decat realizarea modelului in sine:).
   Recent mi-am cumparat o oja rosie de la Flormar, care are niste particule foarte fine, ca nisipul. Imi place foarte mult, mai ales ca dupa ce se usuca se matifiaza. M-am gandit ca ar arata bine in combinatie cu o alta oja preferata, tot de la Flormar, numarul 21 din gama SuperShine.
   Sper sa va placa ce a iesit...nu sunt eu foarte talentata, dar incerc!...:)
Produse folosite:
   *Flormar Passionate dots - PD02
   *Flormar SuperShine - 21
   *Essence quick dry - topcoat
   *Instrument pt. puncte(am uitat sa-l pun in poza):)

P.S. Nu uitati de concurs. Data limita pentru inscriere: 25.02.2014!

   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo.com

                                                                                                      Kisses,
                                                                                                             Simona   

4 comentarii:

  1. ce frumoasa e si Flormar a ta! sa o porti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Mai era o nuanta de albastru foarte frumoasa...cu prima ocazie trebuie sa mi-o cumpar:).
      Pupicei:)

      Ștergere
  2. Bine ai revenit Simi! Ma tot uitam in blogroll sa primesc notificari de la tine. :) Ma bucur mult! E foarte draguta manichiura realizata!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Ma bucur ca am revenit:)...a fost o pauza prea lunga.:(. Incet, incet intru pe linia de plutire:P.
      Pup dulce!:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...