joi, 20 ianuarie 2011

Review: Victoria's Secret Mosaic Blush & Max Factor Shimmer Panstik

   Ieri am ridicat  de la posta coletul din partea Cameliei, am castigat premiul special la concursul de Revelion, v-am mai spus despre acest lucru :). Cum a ajuns coletul asa de tarziu? ....intrebati Posta Romana, nici eu, nici Camelia nu ne explicam ce s-a intamplat, dar asta e alta discutie.


    Premiul este superb ... nu stiam ce voi primi, pentru ca a fost un premiu inventat pe loc...si-i multumesc din suflet Cameliei, pentru ca mi-a apreciat machiajul. Sa revin...:) am primit Very sexy Mosaic Blush by Victoria's Secret nuanta Afterglow si o pensula pentru pudra/blush din aceeasi gama. Nuanta blush-ului mi se potriveste perfect, este matasos, se blenduieste foarte bine. Cel mai mult imi place ca este compus din mai multe nuante, 5 la nr., astfel putand atenua sau intensifica culoarea. Esta pigmentat, dar nu exagerat, si mat, oferind astfel un look natural. In postarea anterioara vedeti un machiaj in care am folosit acest blush. Despre pensula ...in primul rand nu mai am o astfel de pensula, sunt la stadiul de a-mi achizitiona pensule, deci a fost mai mult decat binevenita. Este moale, stufoasa, par natural... inca nu am folosit-o de aceea nu am multe cuvinte despre ea, dar vizual este perfecta.

   Al doilea produs despre care vreau sa va vorbesc este Max Factor shimmer panstik. Am vazut pe mai multe bloguri vorbindu-se despre el, iar eu curioasa din fire mi l-am si cumparat. L-am gasit in B&B la pretul de 31 ron, apoi am vazut ca era si in DM cu 29 ron, asta e :) silly me

   Produsul este foarte stralucitor, se intinde bine, nu se strange, tenul arata proaspat, tanar, iar particulele stralucitoare confera luminozitate machiajului. In esenta el este un fond de ten compact, (asa spun producatorii), dar eu cred ca ar fi prea exagerat sa te dai pe toata fata cu el. Nu contine pigmenti de culoare ci doar micro-particule stralucitoare, fiind potrivit pentru toate tonurile pielii. Rezista toata ziua, fara a pierde particule stralucitoare si este rezistent la apa. Produsul are 8 gr, este suficient, pentru ca ai nevoie de putina cantitate sa  stralucesti. Este cel mai bun iluminator, sigur o sa-l mai cumpar, este mult superior celui de la Elf.
cu blitz

fara blitz
   In speranta ca v-am convins sa achizitionati aceste produse cu incredere, astept comentariile, intrebarile si sugestiile aici sau pe email simi_for@yahoo.com
 

Kisses,
    Simona

13 comentarii:

  1. de unde l-ai cumparat? sunt foarte interesata de el! te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti cu placere! cat de bine arata mosaic-ul :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos arata! Sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim...L-am cumparat din B&B Lotus Center Oradea :), am vazut ca este si in DM.

    RăspundețiȘtergere
  5. A.M....Este superb si mie imi place :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandra...Multumesc :)Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. să le folosești cu plăcere.
    Panstickul ăsta nu e fdt. Max Factor are un fdt Panstick, poate de acolo confuzia asta.
    Ăsta e shimmer stick, ălalalt e fdt stick:)

    RăspundețiȘtergere
  8. iguanitza...Hmmm nu stiu ce sa zic, daca e sau nu e, dar si in B&B, fata de acolo mi-a spus ca e fond de ten si scrie si pe net acelasi lucru, ca este fond de ten compact. Oricum eu il folosesc doar pt iluminat :).

    RăspundețiȘtergere
  9. haha și tu le crezi pe alea de la B&B ? :))
    un fdt are o nuanță , nu există fdt universal, pentru orice nuanță a pielii:))

    ăsta-i iluminator , alealalte sunt fdt-uri:)

    RăspundețiȘtergere
  10. iguanitza...:))inteleg ce spui, nu este vb ca le cred, eu doar am spus ce mi s-a spus si ce-am citit. Am scris in postare ca nu ai cum sa-l folosesti pe toata fata. La urma urmei fiecare face ce vrea. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. buna..esti din oradea ? ai idee unde as putea gasi in oradea bb cream ? :D mersi mult :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu cred ca este in Oradea, am vazut pe net ca doar in Bucuresti si in Iasi este...dar cauta pe net, cumpara online...sigur gasesti

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...