joi, 28 iulie 2011

Make-up - Summer breeze!

   Hello girls!
   Ma gandesc ca multe dintre voi ati vazut deja acest machiaj pe blog-ul Andreei. Sunt happy, happy:P...cu acest machiaj am castigat un premiu tare dragut la concursul Summer Make-up organizat de Andreea. Imediat ce intru in posesia premiului o sa va spun mai multe despre produse...sunt produse Essence. Vreau sa-i multumesc inca o data Andreei pentru premiu si mai ales pentru faptul ca-i place ceea ce fac:-*. Ma bucur enorm cand vad ca imi este apreciata munca...cine nu este?! :)):D. Imi place la Andreea ca nu organizeaza concursuri pe baza de like-uri, ci pe propria parere...buna-rea este parerea ei si mi se pare si normal atata timp cat ea ofera premiile. Asa ca, atunci cand vad concursuri care se bazeaza pe propria parere a organizatorului, particip cu drag.:)
   Cred ca v-am plictisit cu discursul meu....asta e - defect profesional:)). Ok, va las cu pozele!






Produse folosite:
OCHI
*Primer Elf
*Nyx Jumbo eye pencil - milk
*Trusa 120
*Quad-ul Flormar 405
*Collection 2000 Poptastic eye palette
*Quad-ul Flormar 409
*Love Alpha gel eye liner - black
*Avon eyeliner - Blackest black  
*Maybelline Colossal Volum Express - Black
*Gene false Ardell 120

BUZE
*Elf balsam de buze  - strawberry
*Avon lip liner - mistery mauve
*Nyx lipstick - paris
*Flormar Supershine lipgloss 124

   Astept comentarile voastre, pareri, intrebari, sugestii, cereri - aici sau pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com
  Nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul Sigma! Deadline: 1.08.2011
   Aveti grija de voi!

Kisses,
   Simona

24 de comentarii:

  1. L-am vazut la Andreea pe blog si sincer mi se pare cel mai frumos si mai colorat! Felicitari pt. ceea ce faci, Simi!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Saru'mana! Multumesc mult!:-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Simi am emotii si sper sa iti placa produsele! Te pup dulce! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. SI eu tot acolo l-am vazut si mia placut suuuuper mult...Felicitari pentru castig!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super Machiajul:) Felicitari pentru castigarea concursului.Ma bucur ca ai castigat,meritai:)
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine imi pare ca ai castigat...si mie imi place mult de Andreea in privinta onestitatii.
    Felicitari pentru machiajul superb!e perfect pentru o zi la mare...eu ma si vad purtandu-l (daca o sa-l pot realiza vreodata:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreea...de ce ai emotii?:)
    Cu siguranta imi vor placea produsele...eu ma bucur de orice produs, cu atat mai mult cand sunt produse cosmetice:D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sudessa...Ma bucur ca-ti place...apreciez. Pupici!:-*

    RăspundețiȘtergere
  9. Claudia Lefter...Multumesc mult! Si machiajele fetelor au fost foarte bune...dar eu am fost una cu mai mult noroc, poate:)
    POup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ana Maria P...Multumesc! Intradevar Andreea e o persoana super. Eu particip cu drag la concursurile ei.
    Pune mana si exerseaza, nu e greu doar sa le blenduiesti bine.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. iti inteleg fericirea:)...chiar ai avut un machiaj frumos si felicitari..
    mereu Andreea a ales corect si nu se lasa influentata de "ambalajul frumos" ci de ceea ce e corect:)...chiar apreciez lucrul asta la ea:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu e vorba de blenduit Simi...fardurile sunt de vina..nu stiu, dar unele parca nu vor in nici un fel sa fie pe pleoapa asa cum e in trusa :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce blending!! Iti trebuie ceva rabdare sa iasa asa, meritai premiul! Sa le bucuri de el, felicitari :* :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Simi sa ne inveti si pe noi (mai ales pe mine) sa facem poze asa frumoase, te rooog!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. e foarte fain machiajul, ma bucur pentru tine si chiar ma gandeam ca ai merita sa castigi! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumos machiajul :) Ai fost inspirata in ceea ce priveste combinatia de culori :X

    RăspundețiȘtergere
  17. bondarica...Multumesc mult! Inseamna enorm pt. mine:-*
    Ai dreptate...Andreea e chiar corecta!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ana Maria P....Poi daca folosesti aceleasi truse ca mine nu are cum sa nu fie la fel. Eu ca sa imi dau seama de nuante le incerc initial pe mana...daca m-ai vedea dupa un machiaj, ai muri de ras...sunt pictata toata pe maini:))
    Pupici si spor la machiat:-*

    RăspundețiȘtergere
  19. Lauren...Esti o draguta:). Multumesc!
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  20. Pinkie...:))Hmmm...daca ai stii ca pentru o postare fac in jur de 70 de poze, apoi o ora stau si selectez:)). Sunt perfectionista cand vine vorba de poze, tre sa fie buna lumina, pozitia, sa ma avantajeze, sa se vada bine machiajul:P. Noroc ca dupa atatea poze cam stiu cum sa stau sa iasa ok.
    Pup!:-*

    RăspundețiȘtergere
  21. world of leea...Multumesc! Nu pot sa spun ca nu ma asteptam sa iau un premiu...dar mi-a fost frica pentru ca am avut concurenta serioasa:), Si pana la urma depinde de gusturile celui care jurizeaza. Dar a fost bine!:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  22. bambina...Multumesc mult! Sunt culorile mele preferate...am mers pe nuante ce stiam ca ma avantajeaza:)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...