vineri, 19 august 2011

Gliss in culori luxoase!!!

   V-am spus acum cateva zile ca sunt trenderita Gliss. Azi, spre marea mea uimire, am fost anuntata de cei de la curierat, ca am un colet. Pe moment nici nu mi-am dat seama despre ce colet poate fi vorba. Nu mi-am inchipuit ca cei de la Gliss se misca asa repede:). In cateva minute aveam in maini, noua gama de ingrijire a parului deteriorat - Gliss Ultimate Repair.

   Am primit trei produse:
* Şampon Gliss Ultimate Repair (250 ml)
* Balsam Gliss Ultimate Repair (200 ml)
* Mască-tratament Gliss Ultimate Repair (300 ml)
   La prima  vedere m-a impresionat ambalajul care arata foarte luxos, negrul combinat cu auriu imi place foarte mult si ma face sa cred ca sunt niste produse profesionale foarte bune. Sper sa fie asa:).
   Al doilea lucru pe care l-am remarcat a fost triplul complex de keratina. Stim cu toatele importanta ei in structura firului de par...iar faptul ca acest produs il contine in doza tripla este un mare plus.
   Iar ultimul lucru remarcat este mirosul, care-mi place...nu stiu sa zic a ce miroase, dar este un miros dulceag:D
   Nu-mi ramane decat sa trec la testat si sa va comunic cat mai repede parerea mea despre produse:). Sincer cred ca o sa ma inteleg bine cu ele...am mai incercat produse Gliss si au fost destul de ok. Nu sunt nici exagerata, sa vreau minuni... si cum v-am spus si data trecuta, daca face macar 50% din ce spun ei aici: "Gliss Ultimate Repair reprezintă inovaţia anului în repararea părului, lansată de Schwarzkopf. Noua gamă de îngrijire de la Gliss beneficiază de o tehnologie inovatoare de reparare a părului, cu un Complex de Cheratină Lichidă de 3 ori mai concentrat, reparând chiar şi părul foarte deteriorat. Formula inovatoare acţionează atât din interiorul firului de păr, cât şi la suprafaţa acestuia, asigurând mai puţine fire rupte şi mai multă rezistenţă şi strălucire a părului.", eu ma declar multumita:).
   
   Voi ati testat produsele Gliss? Ce parere v-au facut?
    Iar daca testati aceasta noua gama, nu uitati sa-mi spuneti parerea vostra!

Kisses,
    Simona

4 comentarii:

  1. Mie imi place foarte mult balsamul lor.Ma ajuta foarte mult cand schimb samponul ptr ca de obicei mi se incurca.
    Mi-ar placea sa incerc tratamentul sa vad cum este.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place mirosul produselor. Sper sa se pastreze si pe par.

    RăspundețiȘtergere
  3. Astazi am vazut in graba in raful de la market ca au adus noua gama.Momentan folosesc Krauter dar sigur o sa incerc tratamentul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am incercat de cateva ori, dar doar sampon de la Gliss.. Imi place mult mirosul :X, dar sincer mie imi aspreste parul:(

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...