luni, 16 ianuarie 2012

Make-up: Everything is purple!!

   Buna fetelor!
   Avand in vedere ca nu am mai postat un machiaj de o vesnicie...si pentru ca azi am avut o zi intreaga doar pentru mine, nu am facut altceva decat sa ma 'joc" cu paletele de make-up:). Am realizat doua machiaje, dragute, zic eu:D...aaa, si dupa-amiaza am mai facut un machiaj unei prietene care a avut un botez. 
   Azi, totusi o sa va arat un machiaj realizat aseara...De ce acesta?...pentru ca vreau sa va arat ultimele lentile de contact achizitionate, si anume True Sapphire. Initial am zis ca nu vreau albastre, ca nu-mi place cum imi sta...dar vazandu-le la Anda, mi-am zis ca trebuie sa le am...chiar daca le port doar prin casa:)). Dar totusi, eu zic ca nu-mi sta chiar atat de rau...:D :)
    Pentru inceput, machiajul fara lentile....


Produse folosite:
OCHI
* Primer Elf
*Nyx Double Sided eye liner - Black-Purple(folosit ca baza sub 2)
*Nyx Make-up artist kit - S101
*Paleta 120
*Quad-ul Qianyu
 
*Love Alpha gel eye liner - black
*Avon eyeliner - blackest black   
*Avon Super Shock Max mascara - black
*Gene false Red Cherry 217

BUZE
*Elf balsam de buze - strawberry
*Flormar Supershine 503

   Si acum machiajul cu lentile cosmetice...


 
   Ce parere aveti?
   Daca sunteti interesate sa va achizitionati lentile de contact...aruncati o privire pe site-ul asta.
   Si nu uitati de giveaway!!!

   Cam atat pentru azi:)...pana data viitoare multi :*:*:*

Kisses,
    Simona

16 comentarii:

  1. big like pt pozele cu lentile arati superb:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm ...ce frumos a iesit ..super :D:D:D:

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte fain machiajul si lentilele sunt ft tari!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow!!:O:O
    Ca de frumos iti sta cu lentile!
    Superb si machiajul!
    Pupici!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. mai frumos iti vine machiajul cu ochii tai naturali. cu cei albastrii pare ceva artificial, facut in photoshop. am si eu paleta quianyu insa nu imi place deloc. fardul mi se pare prea gros, gras si mi se pare ca sa amesteca greu pe pleaopa. tu ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte faina schimbarea! dar mama natura a stiut ea e-a stiut cand ti-a dat ochi caprui.. ti se potriveste mai bine culoarea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. C.L.M....Multumesc:*. Mi se par tare faine lentilele astea si aduc un pic a natural:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Kryss...Ma bucur ca-ti place! Pupici:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Denisa...Cred ca muream de nu le aveam:))). Visul meu, sa am ochi albastri:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Alexandra...Multumesc mult! Eiii, e bine ca totusi nu v-am socat:)).
    Pupici:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. alina eugenia...Nu te contrazic:).
    Ai dreptate, se amesteca greu...eu nu le folosesc pe toata pleopa...doar ca liner. Imi place efectul puternic si satinat

    RăspundețiȘtergere
  12. FromMegwithLove...:))mda, dar a meritat sa-mi fac damblaua:D.
    Pupici:*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place mult machiajul tau! Purple is my fav :P Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. E foarte frumos machiajul dar, intr-adevare, iti sta mai bine cu ochisorii tai caprui spre negru :*

    AI un par atat de frumos! ♥

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...