miercuri, 1 februarie 2012

Make-up: Cappuccino mint!

   Hy girls!
   Dupa o serie de machiaje colorate, azi va propun ceva mai "natural". Poate fi purtat cu succes atat ziua cat si seara. Eu prefer ca atunci cand realizez un machiaj cu nuante naturale, sa aplic pe pleoapa inferioara o pata de culoare...de data asta am folosit verde.
   Nu este un machiaj complicat, chiar daca am folosit mai multe nuante. Cu exceptia nuantei verzi, celelalte sunt din paleta Au Naturel de la Sleek, pe care o ador:P
   Sper sa va placa si voua...pe mine genul asta de machiaj ma salveaza de multe ori, cand duc lipsa de inspiratie:).






Produse folosite:
OCHI
*Primer Elf
*Nyx eye shadow base - pearl
*Sleek Au Naturel
*Sleek Original
*Love Alpha gel eye liner - black
*Avon eyeliner - blackest black
*Avon J.D. eye liner - teal black
*Revlon 3D extreme mascara  - black



BUZE
*Elf balsam de buze - strawberry
*Avon lip liner - red brick
*Flormar Lomgwearing lip stick - L14
*Essence glossy lipbalm - cherry

   Aveti grija de voi!
   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

17 comentarii:

  1. rujul ala ti se potriveste manusa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:*. Rujul este un pic mai coral, dar amestecat cu gloss-ul a iesit nuanta asta:). Intotdeauna am zis ca nu ma avantajeaza nuantele puternice, se pare ca m-am inselat:D

      Ștergere
  2. Ce dulcica esti Simi!>:D<
    Foarte frumos look-ul!
    Te pup si te imbratisez cu drag!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma straduiesc si eu:)).
      Esti o draguta ca intotdeauna. Te pup dulce, dulce:*

      Ștergere
  3. Chiar este un machiaj salvator!
    Arata foarte bine. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Este un machiaj care cu putine retusuri il poti folosi la orice ocazie.
      Pupici:)

      Ștergere
  4. mie imi place ft mult! E chiar genul de machiaj pe care si eu il port!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place tare mult cum ai aplicat iluminatorul sub spranceana, si desigur machiajul :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Uite cum creste inima de bucurie:). Multumesc mult:*:*

      Ștergere
  7. Foarte, foarte frumos si arata deosebit pe o piele maslinie ca a ta.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...