luni, 10 septembrie 2012

Despre mine...de la A la Z!!!

   Hey girls!!!
   V-am mai spus ca nu-mi place Duminica?! Pentru mine este cea mai plictisitoare zi:(... Azi, cum era de asteptat nu am facut mai nimic...a fost o lene generala:)). Am mai citit din postarile pe care le-am ratat in perioada in care am lipsit din bloggosfera, si uite asa am dat peste o leapsa care circula de cateva zile:P.
   Ca sa nu fie o zi pierduta total...mi-am propus sa raspund si eu la intrebari:)
sursa

A
Age:28
Allergic:la cateva medicamente
Animals:am 3 carasi aurii <3
Actors: Gerard Butler, Jennifer Aniston, George Clooney, Ryan Gosling, Jensen Ackles .
B
Birthday / Birthplace: 28.11.1983 Oradea
Best friends: vreo 3:)!
Body part on opposite sex: ochii si abdomenul:P
Best feeling in the world: sa fii implinit/a cu tine.
Best weather: primavara si iarna!
Been in love: da
Been on stage: da, in prezentarile de moda:P.
Believe in yourself: da!
Believe in life on other planets: da, dar nu intr-o forma asa evoluata ca si pe Terra!
Believe in miracles: da!
Believe in God: da!
Believe in Satan: cred ca exista si un rau care ne "urmareste"
Believe in Santa: normal:)
Believe in ghosts/sprits: da!
 Believe in Evolution: intr-un fel sau altul tot evoluam
C
Candy: praline:).
Color: turquoaz, corai, crem!
Cried in school: da:))
Chocolate / Vanilla: ciocolata.
Chinese / Mexican: mexicana
Cake or pie: depinde de moment
Countries to visit: in momentul asta as vrea sa vizitez Turcia
D
Day or Night: Noaptea - are farmecul ei:))!
Danced: destul de des
Danced in the rain: inca nu
Danced in the middle of the street: da, dar nu m-au vazut decat prietenii:))
E
Eggs: da, varianta rapida cand ti-e foame:D
Eyes: caprui
Everyone has: un suflet pereche
Ever fails a class: ...
F
First crush: prin gradinita...EL era deja la scoala, dar il vedeam in pauze:))
Full name: Vana Simona Veronica:P
First thought wakind up: trebuie sa-mi schimb melodia de la alarma...o urasc!!!!
Food: ciorba de burta si mancarea italiana: pizza, spaghete...yumyyy
Fruits: pepene verde, capsunele, ananas, . 
G
Gratest fear: boli incurabile;
Giver or taker: ambele
Gum: Orbit.
Good luck charms: nu.
H
Hair Color: negru;
Height: 1.78cm
Happy: in general, da!
How do you want to die: de batranete, in somn!
Hate: poate pe moment...
(In guys/girls)
Ochii: luminosi.
Hair Colour: cel inchis :).
Height: peste 1.80
Clothing Style: masculin.
Characteristics: Amuzant, inteligent etc:)).
I
Ice cream: McFlurry cu fructe de la Mc Donalds si cea cu rom si stafide de la Betty Ice
Instrument:chitara clasica
J
Jewelry: cercei, bratari ! 
K
Kids: un baiat<3
Keep a journal: prin liceu aveam...am renuntat pe parcurs:)
L
Love: familia mea!
Letter: nu am mai scris un de foarte mult timp:(. Off, internetul asta..:P
Love at first sight: da..:)
M
Milk flavour: laptele clasic
Movie: Horror , comedii
Marriage: da!
McD or KFC: KFC
N
Number of piercings: doar in urechii - doi
Number: 8
Nickname: Simi:P.
O
One wish: sa calatoresc mult!
Place you'd like to live: Oradea:);
Pepsi / Coke: Coke
Q
Questionnaries: ...?
R
Reason to cry: pland usor...pentru mine este o metoda de descarcare
S
Song: acum imi place George Michael - White Light
Shoe size: 40-41
Slept outside: da.
Shower daily: da.
Sing well: nu prea:).
Scientists need to invent: medicamente impotriva prostiei.
T
Time for bed: in jur de 2
Thunderstorms: imi plac...dar sa ma prinda cand sunt acasa:)
Touch your tongue to your nose: :))
U
Understanding: cred ca da.
V
Vegetable you hate: dovleacul
Vegetables you love: toate celelalte
W
Weakness: am prea multa incredere in oamenii
When you grow up: o sa fiu la fel cum sunt acum...eventual cu mai multa experienta de viata
Who makes you laugh the most: my boy<3.
Worst feeling: nesiguranta si pierderea cuiva drag.
Where do we go when we die: nu stiu...
Walk with a book on your head: azi nu:))
X
X-rays: exista
Y
Year it is now: 2012.

Z
Zoo animal: toate!
Zodial sign:sagetator
 
   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

4 comentarii:

  1. Scientists need to invent: medicamente impotriva prostiei.
    Mi-a placut asta :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. In acest context intrebarea "believe in evolution" se refera la evolutia darwiniana, nu la cea personala/financiara etc.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...