miercuri, 20 martie 2013

Kleancolor - Chunky Holo Black

   Buna fetelor!
   Sper ca voi sunteti mai bine decat mine:(...eu incerc sa ma recuperez dintr-o raceala groaznica:((. Am sperat sa scap de viroza, dar se pare ca mediul in care lucrez mi-a venit de hac:(. In fine, acum sunt mai bine si sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa-mi revin aproape complet:). Ma asteapta un weekend plin de evenimente!:P
   Pentru ca nu prea m-am machiat in ultima perioada(se intelege motivul)...am zis sa va vorbesc azi despre ultima noutate din colectia de oje. Este vorba despre Kleancolor - Chunky Holo Black, pe care o ador. Este cea mai frumoasa oja pe care o am pana in prezent!<3
   Este o oja holografica, cu particule stralucitoare de diferite marimi. Baza ojei este neagra. Mi-ar fi placut sa fie mai pigmentata, dar... asta este, aplicata peste o alta baza arata bine:). Daca ar fi sa-i gasesc un defect, este consistenta...mi se pare mult prea groasa:(. Noroc cu pensula din dotare, care-si face treaba foarte bine!
Produse folosite:
*Kleancolor - Chujky Holo Black
*SpaRitual - Street Smart
*Essence quick dry - topcoat
  
  Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona
 

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...