duminică, 9 iunie 2013

Revin curand!

Buna dragele mele!
   Scriu acest post pentru ca multe dintre voi mi-ati scris, si sunteti ingrijorate pentru mine. Fetelor va multumesc din suflet ca va ganditi la mine, sunt bine, doar ca mi-am luat o mica pauza. Munca, makeup-ul, familia si o mica problema de sanatate, ma face sa stau inca un pic departe de bloggosfera.
   Mi-e tare dor de voi si ma bucur nespus ca nu m-ati uitat, vad asta in fiecare zi in vizualizarile de pe blog...spre mirarea mea sunt mai multe decat atunci cand scriu:)):P.
   Incerc sa tin pasul cu voi, sa va citesc si chiar daca nu va las comentarii, sunt aici!:)

   Va transmit mii de pupici si fiti linistite, revin curand(aproximativ intr-o saptamana)!
Kisses,
     Simona

5 comentarii:

  1. ufff, ce bine ca e totul ok:))iti doresc multa sanatate si numai bine! te asteptam sa revii cu forte noi:)) pupici!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! :) Vad ca esti pasionata de make-up si te si pricepi la acest lucru. Paese Romania, impreuna cu revista Estetica organizeaza un concurs pentru pasionatii de make-up, iar premiul pus la bataie il reprezinta cosmetice de lux, de la Paese, in valoare de 1200 ron. Tot ce trebuie sa faci este sa dai like paginii si sa comentezi la poza asta : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=596829327045123&set=a.591354624259260.1073741828.591303990930990&type=1&theater cu o poza in care sa fie un machiaj realizat de tine. Simplu, nu? Succes! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...