marți, 11 februarie 2014

Noutatile lunii februarie!

   Buna dragilor!
   Hi, hi...am crezut ca-mi va fi foarte greu sa ma pun din nou pe treaba, dar se pare ca m-am inselat...sunt foarte motivata sa revin cel putin la stadiul la care am fost!!!:) Striga modestia din mine:)))...
   Postarea de azi cuprinde produsele pe care le-am cumparat in ultimele doua saptamani. Unele le-am mai avut si mi-au devenit produse de suflet, altele sunt new entry si probabil vor beneficia de cate un review in viitorul apropiat.

Garnier Micellar Cleansing Water
   In ultima perioada am citit multe review-uri pozitive despre acest produs, astfel ca nu am rezistat tentatiei si l-am cumparat cu prima ocazie. Am fost o lunga perioada fidela apei demachiante micelare de la Yves Rocher dar m-am gandit ca e timpul sa incerc si altceva. Daca am facut o alegere inteligenta sau nu...o sa va spun intr-un review viitor ;).

Sleek i-Divine Vintage Romance palette
   Inca o paleta la colectie:)! Tot imi propun ca nu mai cumpar farduri, dar cine se poate abtine?!...:). Imi plac foarte mult nuantele, mai ales cele de mov si auriu <3 iar calitatea este foarte buna, sunt pigmentate si cremoase.

Balea Face - demachiant pentru ochi in doua faze
   Un produs care-si face treaba foarte bine la un pret mic. Indeparteaza machiajul rezistent la transfer si nu-mi irita ochi.

Sleek Ink Pot gel eyeliner
   In momentul in care mi s-a terminat gel eyeliner-ul de la Love Alpha am fost disperata. Problema este ca cei de la Cosmetic Style nu-l mai comercializeaza:(... Fiindca trebuia sa-i gasesc un inlocuitor, l-am ales pe cel de la Sleek. Inca nu mi-am facut o parere despre el...dar trebuie sa-i dau o sansa:).

L'oreal Elseve Arginine Resist balsam

   Parul meu il adora:). Este printre putinele produse care reuseste sa faca din parul meu sarmos si incapatanat, un par matasos si disciplinat:P. Am doar cuvinte de lauda la adresa lui, daca nu l-ati incercat inca, nu ezitati...merita!

Elmiplant Care Moments - gel de dus crema
   Eu am varianta cu lamaie verde si nectar de gutuie, dar imi plac la fel de mult si celelalte variante. Pe langa extractele de lamaie verde si gutui, contine si unt de Shea organic...ceea ce e un plus. Nu contine parabeni si coloranti.

Elmiplant balsam dupa depilat
   Nu am mai folosit pana acum un produs special creat pentru a fi folosit dupa depilat, dar pana la urma, de ce nu?! Contine proteine din lapte si aloe vera, menite sa hraneasca si sa calmeze iritatiile.
Il voi folosi curand si va voi tine la curent cu informatii.:)

Nyx Soft Matte lip cream
   De data asta mi-am cumparat nuanta Antwerp - un roz-corai foarte frumos. Sunt foarte pigmentate, rezista mult timp pe buze si la transfer. Singurul minus ar fi ca usuca buzele, de aceea va recomand sa folositi un balsam inainte sa-l aplicati.

Skinlite Clear Exfoliating Gel & Intensive Vitamin Complex Masque
   Este o masca pentru o singura utilizare formata din doua parti. Prima data se aplica gelul exfoliant iar dupa indepartare se aplica masca bogata in vitaminele A, B3, C si E. Sunt curioasa daca face macar jumatate din ceea ce zice:)...voi afla curand! Daca sunteti interesate, o gasiti in DM, costa in jur de 4 lei.

Maybelline SuperStay Better Skin
   Inca suntem in teste, deci prea multe nu va pot spune. Va urma un review complex cu siguranta. Daca doriti sa-l testati, il gasiti la promotie in DM, costa doar 25ron.

   Voi ce produse ati mai cumparat/testat in ultima perioada?

   P.S. Nu uitati de concurs, m-as bucura sa participati si mi-ati fi de mare ajutor!:)

   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo.com


                                                                                                      Kisses,
                                                                                                                Simona 





6 comentarii:

  1. Si eu vreau fondul de ten :o3 cate nuante aveau?
    Te astept sa te inscri la giveaway-ul pe care il organizez pe blog http://chose-to-shine.blogspot.com/
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are 8 nuante...sigur iti vei gasi nuanta potrivita usor, sunt nuante naturale!
      Voi intra sa vad despre ce e vorba:)...
      Pupici!:*

      Ștergere
  2. Interesante produse!
    Nyx matte lip cream e the best daca ma intrebi pe mine:).
    Astept pareri despre fondul de ten:). ;*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, lip cream-ul is the best...mai am nuanta San Paulo pe care o ador...urmeaza Istambul:P
      Zilele urmatoare va fi si un review la fondul de ten...stai pe aproape:).
      Kisses!

      Ștergere
  3. E superba paleta Sleek!
    Am avut balsamul acesta de la Elmiplant. Imi mai amintesc doar ca-mi placea mirosul.
    Acum am un gel Farmec.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt fana paletelor Sleek...am 12-13 paletute de la ei:)
      Intradevar mirosul este fresh, mai ca-l mananci...:D

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...