miercuri, 5 ianuarie 2011

La multi ani, 2011!!! La multi ani, fetelor!!!

    Am revenit dupa o perioada destul de lunga, dar frumoasa. M-am simtit foarte bine in aceasta perioada, de mult timp nu am mai avut un Revelion atat de frumos, distractiv, relaxant etc., o mini vacanta care mi-a incarcat bateriile.
    Sper ca si pentru voi a fost la fel, iar in anul nou sa va indepliniti toate dorintele, sa aveti multe lucruri de postat, sa aveti un an plin din care sa va puteti culege roadele. Bineinteles pe langa toate acestea sa fiti sanatoase, optimiste, iubite si sa iubiti, fericite si tot ce este mai bun si mai frumos pe lumea asta.
   Sunt tare curioasa pe unde ati fost de Revelion, inca nu am avut timp sa dau o raita pe blog-uri(banuiesc ca ati postat despre acest subiect), dar o voi face cat de curand :).
   Dupa cum am scris mai sus, la mine totul a fost ok, mi-am petrecut Revelionul la munte, la Padis, zona Cetatile Ponorului, este o Rezervatie naturala in Muntii Apuseni superba, eu sunt din Bihor-Oradea dar nu am mai fost acolo, rusine sa-mi fie e fff frumos.
   Si ca sa argumentez cele scrise va postez niste poze:
                               Cabana unde am locuit, defapt singura din zona :)







   Zona este absolut minunata, plus ca are multe obiective turistice care merita vizitate(Circuitul Cetatilor Ponorului, Circuitul Galbenei, Ghetarul Focul Viu, Circuitul Lumea Pierdută, Poiana Ponor, Circuitul Groapa de la Barsa, etc.). Cand ma gandesc cate locuri frumoase avem in tara asta, dar nu stim sa le promovam, sa le protejam, sa ne bucuram de ele, ma apuca nervi, pacat!!!
   In incheiere va arat si cateva poze cu machiajul purtat de Revelion. Este un machiaj facut la repezeala, cu produse Elf in proportie de 90%, (astea mi le-am pus cu mine, din comoditate : ))). Mie mi-a placut, pentru o seara intre prieteni, fara tinute speciale, a fost ok.




Kisses,
      Simona

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...