duminică, 23 ianuarie 2011

Tags!!!

   In sfarsit am si eu un pic de timp sa ma onorez de o obligatie. A.M. a fost draguta si mi-a dat aceste 2 tag-uri. Stau mai prost cu timpul in perioada asta pt. ca sunt si eu in sesiune, ca majoritatea dintre voi. dar trecem noi si peste asta. Plus ca am facut niste materiale pt. zilele urmatoare, machiaje pentru concursuri si uite asa timpul este tot mai putin pentru leneveala, sau chiar deloc :((.
   Primul tag este despre carti, cand ma gandesc ca nu am mai pus mana pe o carte, asa pt suflet, nu pt examene sau job, ma apuca toti nervi....dar...!

1.Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina asta?
Nu m-am gandit niciodata sa-mi scriu biografia, poate sunt prea tanara inca :)), dar daca m-ar apuca vreodata cu siguranta as redacta-o eu.


2.Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina asta?
Mi-as incredinta-o mie pentru ca, nu cred ca altcineva ar putea sa redea exact cum am trait eu momentele din viata mea. Fiind o carte autobiografica mi-ar placea sa gasesc in ea exact trairile, emotiile, sentimentele reale nu trecute prin filtrul unui scriitor.


3.Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o <> a umanităţii?
Cred ca Biblia, fara credinta suntem pierduti, iar cei care vin dupa noi trebuie sa-si pastreze credinta.


4. Cum arată pentru dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?
Ooo ce frumos...deja ma vad in Bora Bora, ce poate fi mai frumos, soare, cer albastru, adiere, mare si o carte citita pe un sezlong. Stop, ca am luat-o razna :))

Doamne ce paradis!!!
5. Dacă aţi avea puterea de a <<şterge>> un personaj de roman care ar fi acesta?
Nu am nici un personaj care sa-mi fie atat de antipatic incat sa-mi doresc sa dispara din literatura

6. Care sunt motivele pentru care aţi şterge acest personaj?
----

7. Câţi kilometri aţi merge pentru a găsi o carte?
Nu cred ca multi,  avand internetul, nu as face acest sacrificiu.


8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?
Cred ca scriitori in genul lui Ion Creanga, Ion Luca Caragiale etc.

9. Care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa?
Depinde la fiecare in parte dar daca ar fi Ion Creanga, ca pe el l-am enumerat primul, cred ca i-as spune ca basmele lui mi-au facut copilaria mai frumoasa.

10. Descrieţi biblioteca visurilor voastre.
Ceva aerisit, rafturi pe pereti, o incapere luminoasa, niciodata nu am suferit bibliotecile alea vechi, intunecoase, reci, si mirosind a mucegai...horror!!!


Al doilea tag:

Un ceva: o vacanta in Bora Bora :))
O melodie: acum nu am o melodie asa, care sa-mi sune in cap....dar mi-a placut foarte mult Dj Project-Privirea ta, aaa... si de la Rihanna imi place Only Girl
Un film pe care vreau să îl văd:  Love and other drugs
Mă uit la: Nora pentru mama :)
Vreau să mă uit la: un film
O formaţie: acum nu mai am o formatie preferata, dar in adolescenta am fost fan Worlds Apart :D
Un citat: Traieste clipa!
Îmi doresc: inca un copil, peste vreun an jumate-doi
Un cuvânt care te face să îl pronunţi de nenumărate ori: nu-i voie :)
Dacă ai putea schimba culoarea cerului: nu vreau sa schimb, e ok asa
Ai dori: ca familia mea sa fie sanatoasa


Ofer tag-urile celor care nu l-au facut, pe mine m-a relaxat :)


Pupici,
    Simona

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...