vineri, 27 aprilie 2012

Mini Haul!

   Buna fetelor!
   Vreau sa va arat noile mele "jucarii"...sunt asa bucuroasa ca au ajuns in sfarsit, in mainile mele:).
   Produsele le-am cumparat de pe site-ul MyaShop, este prima data cand comand de pe acest site si m-au surprins placut. Sunt la inaltime, de la preturile foarte bune...la promptitudine si pana la modul in care ambaleaza coletul. Bravo lor!
   Revenind la produse, mi-am achizitionat paletele Oh So Special si Acid de la Sleek si o pensula marca Royal&Langnickel nr.430...plus am primit cadou doua lip gloss Sleek:).
   Despre paletele Sleek cred ca nu mai e necesar sa spun multe lucruri, multe dintre voi le aveti sau daca nu, cu siguranta ati auzit despre ele:P. Acum cateva zile ma gandeam ca mai am de cumparat o singura paleta, Storm(ma refer doar la cele care exista pe site-urile din Romania) si cand colo a mai aparut o "obsesie". Ce parere aveti? Eu sunt incantata <3 :x...vreau sa fiu o Good Girl!:)).
   Dar pana atunci, sa va arat un pic mai in detaliu noile "jucarii".
Oh So Special

 Acid

 Pensula Royal&Langnickel nr. 430...este minunata, cu siguranta m-a convins sa-mi cumpar si alte pensule marca asta.

   Cam atat pentru azi! Daca totusi va doriti mai multe informatii despre produsele prezentate mai sus, va stau la dispozitie:*.

   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

16 comentarii:

  1. Ce simpatica e pensula :D Imi aminteste de cea din Naked2 :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cum e cea de la Naked2:(, dar asta e atat de moale si fluffy...abia astept sa o incerc:).
      Pupici:*

      Ștergere
  2. Ce achiziţii frumoase:X Să le foloseşti cu drag!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:). Sunt asa happy...mi le-am dorit mult, dar intotdeauna dadeam banii pe altceva:)).:*

      Ștergere
  3. ce frumoase sunt...sa le folosesti sanatoasa si ...... vedem un machiaj cu paletele pe viitor????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Cu siguranta vor urma machiaje cu aceste palete...cred ca Acid va fi prima incercata:P.
      Pupici:*:x

      Ștergere
  4. cat de binee arata Oh so Special:x..imi doresc de asa mult timp aceasta paletutza si nici pana acum nu am reusit sa mi'o cumpar:)).Sa le folosesti sanatoasa,te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg perfect, la fel eram si eu...mi-o doream, dar parca niciodata nu se potrivea sa mi-o iau:D.
      Pupici:*

      Ștergere
  5. arata foarte bine paletele...sa le folosesti cu drag:*

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place pensulica...se le folosesti cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-e draga..e asa moale. Sper sa-mi faca si treaba:).
      Pup dulce!:*

      Ștergere
  7. Ce dragute sunt, sa le folosesti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  8. ahh, superba paleta oh so special, o am si eu, dar parca in varianta asta noua cu suprafata uniforma arata si mai bine :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi place mult Oh So Special. Mie imi place mai mult vechiul aspect...mi-ar fi placut sa le am pe toate la fel:).
    Kisses:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...