marți, 1 mai 2012

My nail polish collection!

   Buna fetelor!
   Zilele trecute, Ami ne-a lansat o provocare, aceea de a ne prezenta in toata splendoarea colectia de oje. Initial nu am vrut sa raspund la provocare, pentru ca nu am foarte multe oje si nici nu am culori deosebite...nu sunt o colectionara a lor si nu investesc in firme de renume. Imi cumpar oje doar atunci cand imi place mult o culoare, sau am nevoie de o nuanta anume.
   In general imi place sa ma dau cu oje colorate iarna, si mai ales cu cele cu glitter...iar vara sunt adepta manichiurii french. Ciudata mai sunt si eu:!)))
   Pana la urma, am zis sa vii le arat, ca nu sunt chiar asa groaznice:P...poate va inspira vreo nuanta:).
Gama SpaRitual
                                    De la stanga la dreapta...Spellbound,Crystal eyes, Solaris
                                          Street smart, Swept away, Star gazer, Twisted vine
Nuante mate...
                                                      M103, 396, 058, 402, 379, M105
                                               Pastel pink, Viva pink, Cherry jubilee, 217
Nuante sidefate...
                                                    E71542, 010, 21, M116, 102, 50, 48
                         Rose quartz, Night violet, Gunmetal, West Village, Where is the party?
Nuante cu glitter
                                                   U12, U05, U28, 392, 394, 010, 84
Graffiti & Art
                                                                 G12, G08, NA12
 Base & Top coat

     Voi ati raspuns la aceasta provocare? Care este oja voastra preferata?

  Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

7 comentarii:

  1. Nu am raspuns la aceasta provocare, dar al cate postari am avzut, ma simt tentata :) Sunt ft frumoase, sa le "porti" cu palcere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept:). Imi place sa vad ce nuante folosesc alte fete:D.
      Pupici:*

      Ștergere
  2. ce de oje..doamne...foarte frumoase sunt...eu cred ca sunt singura care nu are mai multe oje decat degetele de la o mana :))shame on me

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eii, lasa, noi ne "laudam" cu altceva:). Asa eram si eu, aveam vreo 3-4, dar acum tot vad la fete diferite nuante, si-mi fac "pofta":)). Dar dejaba ca le port o data si apoi le pun la naftalina:)).
      Pupici:*

      Ștergere
  3. Yuhuuu ce colectie frumoasa! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...