sâmbătă, 19 mai 2012

Sleek ultra mattes - Brights & Darks!

   Hello girls!
   Azi am primit noile palete Speek, si m-am grabit sa vi le prezint si voua. Ce m-a facut sa le comand?! Cu siguranta faptul ca sunt mate...si nu in ultimul rand calitatea lor, eu sunt multumita de tot ce mi-am luat de la Sleek pana acum :x.
   Revenind la palete...imi plac, culorile sunt pigmentate...ca si in celelalte palete, unele nuante sunt mai pigmentate decat altele...dar per ansamblu sunt ok.

Sleek Ultra mattes Brights palette
   Paleta asta mi se pare ca seamana destul de mult cu Acid. Si parca Acid e un pic mai frumoasa:D. Voi ce parerea aveti?

Sleek Ultra mattes Darks palette
   Daca paleta anterioara nu m-a convins(din punct de vedere a culorilor), aceasta e minunata, si-mi place mult. Abia astept s-o folosesc:).

   Voi le-ati testat? Care va place mai mult?

   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

6 comentarii:

  1. Darks e superba...sa le folosesti cu drag

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e, chiar are nuante foarte frumoase. Azi am machiat o clienta cu ea si a iesit foarte bine:).
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot Darks imi place si mie. E super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca in general Darks e preferata...si pe buna dreptate:). Pupici:*

      Ștergere
  4. sunt absolut superbe. sa le folosesti sanatoasa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I know!!!:) Este minunata din toate punctele de vedere:x<3. Multumesc mult!
      Kisses:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...