miercuri, 9 mai 2012

Make-up: Toxic!

   Buna fetelor!
   In postarea de azi vreau sa va arat machiajul pe care l-am facut aseara. Fiind destul de tarziu l-am realizat doar la un singur ochi:(...sper sa va placa si asa! 
   In urma cu aproximativ 2 saptamani mi-am achizitionat paleta Sleek Acid, dar n-am avut timp s-o testez...si cum n-am mai postat in ultima perioada nici un machiaj pe blog, mi-am zis ca e momentul s-o pun la treaba :D. Nuantele sunt foarte frumoase, vibrante si pigmentate...galbenul este to die for...! <3
Produse folosite:
*Primer Elf
*Nyx Jumbo eye pencil - milk
*Flormar Terracotta Double effect eyeshadow 01
*Sleek Acid
*Sleek Bad Girl
*Love Alpha gel eye liner - black
*Maybelline Colossal Volum Express - black
*Gene false Red Cherry #43

BUZE
*Neutrogena balsam de buze
*Avon lipliner  - mistery mauve
*Sleek Pout Paint - Milkshake
*Sleek Pout Paint - Minx

   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place:*. Cred ca o sa-l refac zilele astea, dar un pic mai potolit:), ca sa pot sa-l port:D.
      Pupici

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Ma gandeam ca poate e prea colorat, dar vad ca place:)...ma bucur:*!

      Ștergere
  3. Ce nuante frumoase are paleta Acid!Am vazut ca a intrat in colectia ta,ma intrebam cand o sa ne arati ce poate face noua jucarie.
    Foarte frumoase machiajul!Imi place mult!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este exact pe placut meu...ma mir ca nu mi-am achizitionat-o mai repede, avand in vedere pasiunea pt. alea colorate:)).
      La machiaj as mai fi putut lucra un pic, dar era deja intuneric, iar lumina din casa nu e prea buna pentru machiaj:(.
      Oricum o sa mai fac un machiaj curand, sa fie si full face, ca sa arat ce poate:).
      Pupici cu drag!:*

      Ștergere
  4. am crezut ca e prea, prea aceasta paleta, dar.............ai reusit sa scoti ce-i mai bun din ea. Cel mai mishto ( ce cuvant aiurea:)) machiaj cu aceasta paleta. ME BIIIIIGGG LIKE!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti o draguta!:) Multumesc mult:*!
      Nuantele sunt foarte frumoase, nu sunt exagerate...tot ce trebuie sa faci este sa le blenduiesti bine:P.
      Mai am cateva idei cu paleta asta...cred eu ca poate mai mult(de mine depinde:)) )
      Pupici:*:x

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...