miercuri, 30 mai 2012

Review: Sleek Glo face&body hightlighter!

   Buna fetelor!
   Postarea de azi va fi despre ultima mea achizitie in materie de iluminatoare. Eu sunt o mare fana a acestor produse...intotdeauna am admirat vedetele cu pometii "sarutati de soare" :)). Astfel ca, atunci cand dau peste vreunul, sigur mi-l cumpar...:P
   In urma cu ceva timp, Liana a avut o lichidare de stoc pe blog, si printre alte produse se afla si...Sleek Glo face&body hightlighter in nuanta Peach shimmer. Produsul se gaseste pe mai multe site-uri din Romania, dar acesta m-a atras din doua motive: pretul foarte convenabil si faptul ca este varianta cu pensula. 
   Aceasta paleta contine 5 nuante pigmentate, foarte sidefate, ideale pentru iluminarea zonelor fetei(pometi, nas, frunte) dar si pentru a da un efect glam corpului. Am vazut ca unele fete o recomanda si pentru contur, aici depinde de fiecare in parte...eu pentru aceasta etapa folosesc doar nuante mate. Prin diferite combinatii, puteti obtine nuante frumoase de blush, ce vor rezista pe tot parcursul zilei.
Ca si textura nuantele sunt cremoase, foarte usor de intins si nu este necesar mult produs pentru un efect de "diva":D. 
Nuantele sunt diferite, de la un alb sidefat pana la un maro-roscat. Eu le folosesc atat individuale cat si combinate, pentru ca rezultatul este foarte frumos, un roz piersica.
   Asa cum am specificat mai sus, cutia este prevazuta cu o pensula, dar si cu o oglinda atasata pe toata suprafata capacului. Am preferat varianta asta, pentru ca este mult mai utila atunci cand nu ai cu tine kit-ul cu pensule.
   Ca si gramaj are 9g, poate parea putin...dar va asigur ca este suficient pentru o lunga perioada de timp, avand in vedere faptul ca nu necesita folosirea unei cantitati mari de produs.
fara blitz
Ingrediente:
 
   Pret: intre 37.99ron - 40ron
   Paleta o mai gasiti in variantele Bronze baby si Gold digga

   Ati incercat paleta asta? Ce parere aveti? Ce alte iluminatoare ati mai incercat?

   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

  
  

6 comentarii:

  1. Nu am incercat'o inca,dar as vrea sa o incerc:)..iluminatorul pe care il folosesc eu acum este cel de la Elf,si imi place ff mult:x!te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La care te referi de la Elf?
      Eu zic sa-l incerci, cu siguranta nu te va dezamagi:).
      Pup:*

      Ștergere
  2. ce-mi place albul acelaaa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte frumos...uneori il folosesc si ca fard in coltul intern al ochiului:P
      Pupici:)

      Ștergere
  3. vai ce curioasa eram de produsul acesta... mi-as fi dorit foarte tare sa il vad aplicat pe fata... poate esti draguta si iti faci niste poze cu el pe fata si faci un update la postarea asta sau la un machiaj viitor faci o poza mai de aproape :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa incerc sa fac poze cat mai repede:)...dar pana atunci Ami ia facut si ea un review si are cateva poze: http://makeup-drawer.blogspot.com/2012/04/overview-sleek-glo-face-body.html...sper sa te ajute.:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...