vineri, 4 mai 2012

Best of April!

   Buna fetelor!
   De doua zile imi tot propun sa fac aceasta postare, dar intotdeauna am gasit altceva de facut:(... Azi m-am mobilizat, ca daca mai stau mult, ma trezesc ca e gata si luna mai:):D.
   In luna ce tocmai a trecut, am redescoperit cateva produse de care cred ca voi fi vesnic in love :x, plus cateva produse noi:)...

*Herbagen cleansing milk & facial tonic...cu unt de Shea si extract de ceai verde.
      O perioada nu l-am mai cumparat, pentru ca aveam multe alte firme si trebuia sa le termin...dar acum a revenit in top si cred ca va ramane pentru multa vreme.

*Essence colour & go nail polish...Where is the party?
      Cu oja asta am avut o experienta mai comica:). Cand am primit-o, nu mi-a placut deloc(am testat-o seara). Am aruncat-o intre oje si acolo a ramas pana acum cateva saptamani cand am vazut o postare cu oja asta. Mi-a placut la nebunie culoarea...cu toate ca in prima faza nu mi-am dat seama ca eu o detin, dar parca totusi numele imi era cunoscut. Astfel, am reincercat-o si de atunci suntem cele mai bune "prietene":).

*Elf Studio Warm Bronzer
      Culorile sunt frumoase, iar amestecate arata foarte bine. Imi place sa-l folosesc mai ales primavara-vara pentru ca ofera un aspect sanatos. Chiar daca are particule stralucitoare, nu sunt exagerate, iar la lumina soarelui arata minunat.

*Revlon Colorburst lipgloss - Rosegold
Review aici
*Revlon Just Bitten lipstain+balm - Mystical
     Inca un produs Revlon care-mi place. Rezista pe buze 8 ore fara probleme, iar balsamul este minunat...face cele mai catifelate buze <3

*Essence gel eyeliner - Berlin rocks
      Imi place ca se intinde bine, rezista pe pleoapa si cel mai important, nu si-a schimbat consistenta. Love it!

*Sleek mono eyeshadow - Azure
        Nu cred ca se putea fara macar un fard Sleek:)). In cazul asta, ador culoarea...un turquoaz superb!

*Sleek Pout Paint - Milkshake
     Vi l-am mai prezentat, stiu, dar ce sa fac daca este in topuri:)).

*Nyx Round lipstick - Pumpkin pie
Review aici
     Un nude frumos cu o usoara tenta portocalie.

*Maybelline Colossal Volum Express mascara -Glam black
     Pana in prezent este number one...indiferent ce am mai testat, tot el a ramas my favorite!

   Voi ce produse ati preferat in luna aprilie?

   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

4 comentarii:

  1. Imi place cel mai mult fardul:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac toate:). Chiar sunt niste produse bune:X.
      Pupici:(

      Ștergere
  2. imi place mult nuanta rujului de la Nyx, sa nu mai zic de Sleek Pout Paint - Milkshake si glossurile de la Revlon de care m-ai facut taaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrreeeeeeeee curioasa:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...