joi, 17 mai 2012

Make-up: Feel so special!

   Buna fetelor!
   Revin dupa o saptamana de absenta...dar pe cuvant ca am lipsit motivat:). Am avut inspectie la gradinita, plus alte cateva chestii de rezolvat...din cauza asta timpul destinat postarilor mi-a fost redus complet. Va multumesc mult pentru vizite, chiar daca eu nu am mai postat, inseamna mult!:*:x.
   Pentru azi am pregatit un machiaj in nuante de roz si albastru...pe mine ma duce cu gandul la florile de liliac. Am folosit pentru prima data paleta Sleek Oh So Special, si sunt foarte incantata. Nuantele la prima vedere ai zice ca sunt sterse...total gresit. Eu am ramas surprinsa de puterea de acoperire a nuantei roz, love it! <3. Sper sa va placa si voua...:)!
   Cum in ultima perioada nu mi-am mai pus lentilele de contact...mi-am zis ca acum e momentul sa le mai scot de la naftalina:). Aici am purtat sweety green, mie imi plac foarte mult. Voi ce parere aveti?
 Produse folosite:
OCHI
*Primer Elf
*Nyx Jumbo eye pencil - milk
*Sleek Oh So Special
*Sleek Bad Girl
*Love Alpha gel eye liner - black
*Avon eyeliner - blackest black
*Maybelline Colossal Volum Express - black
*Gene false Red Cherry #43
BUZE
*Elf balsam de buze - strawberry
*Avon lipliner  - mistery mauve
*Nyx Round lipstick - Paris
   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

10 comentarii:

  1. si mie imi plac maxim nuantele astea! puuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte frumoase, eu chiar nu ma asteptam. Mi-am comandat si cele 2 palete mate, sper sa nu ma dezamageasca nici de data asta:).
      Pupici:*

      Ștergere
  2. Ai folosit vreo baza inainte? Ale mele zau ca nu sunt asa pigmentate.. Cand va vad pe voi ce machiaje mai dark faceti cu Oh So Special, nu-mi vine sa cred :| Imi place mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am folosit primer, iar apoi Nyx jumbo milk. Fardul l-am aplicat prin presare...si asta face diferenta. Mai incearca nu are cum sa nu-ti iasa:(.
    Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb machiaj si iti sta foarte bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi plac mai mult ochii tai naturali

    RăspundețiȘtergere
  6. superb...eu folosesc cat de des pot nuantele astea..le iubesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte frumoase. Acum am o noua obsesie ultra mattes darks:). Sleek ma surprinde de fiecare data:x.
      pup:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...