joi, 27 martie 2014

"Little drops in my frozen ocean" - make-up

Hello girls!
   Cu toate ca nu sunt o fana a nuantelor de albastru in machiaj, de fiecare data cand le folosesc rezultatul final imi place foarte mult! Consider ca se potrivesc foarte bine cu ochii caprui, punandu-i in evidenta:).
   Nuanta centrala - albastru deschis - este un fard mono de la Nyx, nuanta Ocean, absolut superba! Imi plac foarte mult aceste mono-uri...sunt foarte pigmentate, au o textura matasoasa si sunt usor de blenduit. Daca va intereseaza, le gasiti intr-o gama variata pe site-ul Makeup Shop.
 


    Fac parte nuantele de albastru din rutina voastra de make-up?
   
   Sper sa va placa!:) Astept parerile voastre!
   
   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo.com

                                                                                                      Kisses,
                                                                                                             Simona 

7 comentarii:

  1. Interesata de un schimb de link/banner cu al meu blog www.catalog-oriflame-online.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru propunere, dar nu sunt interesata!
      O zi buna!

      Ștergere
  2. Foarte frumos... spune-mi te rog ce pensule folosesti? Mss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Setul meu de pensule este format din mai multe firme pentru ca inca nu am gasit un set care sa ma multumeasca:). Astfel, am pensule de la Sigma, Elemental esthetics, Elf, Nyx, Ecotools, Real Techniques.

      Ștergere
  3. da ador albastru ii folosesc atat in makep-ul de zi cu zi cat si in hainute am facut o pasiune pentru el iti sta foarte bine ar trebuie sa folosesti si un albastru mai sidefat cu siguranta vei atrage priviri

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...