joi, 13 martie 2014

Make-up: "What comes around goes around..."

   Buna dragile mele!
   Oare sunt singura care crede ca timpul trece mult prea repede?! Sunt atat de multe lucruri de facut , dar timpul este atat de putin:(. 
Am avut cateva zile ff aglomerate...in care s-au intamplat si lucruri frumoase, una dintre ele a fost intalnirea cu bloggeritele de astazi. Pacat ca nu am putut sta foarte mult cu ele, mi-ar fi placut sa stam mai mult de vorba. Cu aceasta ocazie am cunoscut-o si pe Sandra, o bomboana de fata:), sociabila, dezinvolta si cu simtul umorului! I'm glad I met you, girl!:*
   Ma straduiesc sa folosesc cat mai eficient putinul timp liber...iar atunci cand exista, realizez machiaje. Pe langa partea estetica si de blogging, ma relaxeaza(ce pot sa-mi mai doresc?!:) ) Iar una din cele mai des folosite nuante este movul. Machiajul de azi este simplu, de zi, deloc intens dar care prin schimbarea nuantei rujului poate fi purtat si seara.
Produse folosite:
OCHI
*Avon eye shadow primer
*Nyx make-up artist kit - S101
*Sleek Au Naturel
*Sleek Ink Pot gel eyeliner - dominatrix
*Avon glimmerstick eyeliner - blackest black
*Maybelline Colossal Volum Express - black


BUZE
*Balea lipbalm
*Avon glimmerstick lip pencil  - mistery mauve
*MAC Sheen Supreme lipstick - Can't get enough


Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo.com

                                                                                                      Kisses,
                                                                                                             Simona 

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...