marți, 1 aprilie 2014

La Roche-Posay Eau Thermale - review

   Hey girls!
   Azi vreau sa va vorbesc despre un produs foarte drag mie, si anume apa termala de la  La Roche-Posay.
   Pe internet gasiti o multime de informatii referitoare la beneficiile apei termale asupra tenului, de aceea voi incerca sa ma rezum strict la parerea mea despre ea.
   Cu toate ca pe piata exista mai multe firme care folosesc apa termala in produsele lor, cea care mi s-a parut ca este cea mai potrivita pentru tenul meu este apa termala La Roche-Posay. Mi s-a spus ca in comparatie cu celelalte ape termale, aceasta are in plus seleniu - cunoscut pentru proprietatile sale de mentinere a elasticitatii tenului si protectie celulara.
In general, nu am probleme majore cu tenul, dar mi-am dorit acest produs pentru a fi o bariera impotriva radicalilor liberi si pentru a completa rutina mea zilnica de curatare.
   Cum folosesc apa termala La Roche-Posay?
   Imi place sa folosesc apa termala pe tenul proaspat curatat! Prima data il curat cu gelul de curatare de la Avon din gama Anew, apoi aplic apa micelara de la Garnier pentru a indeparta eventualele ramasite de machiaj, iar la sfarsit pulverizez apa termala La Roche-Posay. Se recomanda tapotarea surplusului pentru ca exista riscul patarii tenului(predispuse sunt tenurile foarte sensibile).
   Senzatia este mi-nu-na-ta...tenul arata proaspat, hidratat si luminos. Nu-mi usuca deloc tenul si chiar se observa o imbunatatire in structura lui.
    Produsul se prezinta in recipiente sub presiune, de diferite dimensiuni. Eu am varianta de 300ml, pentru ca mi se pare mai avantajoasa din punct de vedere al raportului cantitate-pret. Avand in vedere ca vine sezonul cald, imi va fi de mare folos pentru protectia si calmarea tenului impotriva arsurilor solare;).
   Apa termala La Roche-Posay este bogata in oligo-elemente, cu o compozitie unica formata din: bicarbonati, calciu, silicati, seleniu cupru si zinc.
   Recomandat pentru tenul sensibil
   Fara conservanti
   Pret: 49ron

  Daca ar fi sa-i gasesc un "defect" nu-mi place ca este un produs sub presiune.

  Ati incercat acest produs sau produse similare? Ce parerea aveti despre apa termala? Este un moft sau un beneficiu?

  Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo.com

                                                                                                      Kisses,
                                                                                                             Simona 

2 comentarii:

  1. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(767)
    Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am incercat pana acum dar am mai citi reviewuri numai de bine despre ea cred ca este un beneficiu

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...