joi, 10 aprilie 2014

Simplicity...with a little blue! - makeup

   Hey girls!
   De data asta fara prea multe cuvinte...nu prea sunt in momentele mele de inspiratie profunda:). 
Machiajul pe care vi-l propun, este unu care mie imi place foarte mult si pe care-l realizez ori de cate ori am nevoie de ceva rapid si de efect. Singurele modificari pe care le fac sunt schimbarea nuantei de pe pleoapa inferioara, in functie de starea de spirit:) ...si nuanta rujului.

De ceva timp am schimbat prezentarea produselor folosite. Este ok asa?...sau revin la vechea prezentare?

Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo.com

                                                                                                      Kisses,
                                                                                                             Simona

2 comentarii:

  1. foarte frumos :) îmi place foarte mult de blogul tău, te-am nominalizat pentru liebster award aici: http://iepurasmic.blogspot.com/2014/04/i-got-nominated-for-liebster-award.html

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place foarte mult cum te-ai machiat chiar iti sta foarte bine bravoooo

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...