marți, 17 mai 2011

Crema Apidermaliv - pro sau contra?!

   Hy girls!
   Dupa cum stiti, acum 2 saptamani am fost invitata de cei de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj, sa testez noua lor crema, Apidermaliv. Avand in vedere faptul ca este bazata pe produse naturale, si mai ales beneficii ale stupului, am acceptat cu mare drag invitatia lor.

   Ce spun ei!
      Apidermaliv este o crema hranitoare cu actiune de hidratare, emoliere si intretinere asupra tenului normal si mixt. Proprietatile anti-imbatranire ale laptisorului de matca, emolierea intensa a uleiului de masline si hranirea intensa a untului de Shea, ingrijesc si rasfata pielea in profunzime. Datorita complexului activ bogat in ingrediente naturale, starea pielii este imbunatatita in primele saptamani de la utilizare.

   Parerea mea!
     Crema este intradevar hranitoare, are o textura untuoasa, grea si se absoarbe destul de greu in piele...trebuie masat insistent pana cand este absorbita complet. Fiind o crema cu un continut bogat in laptisor de matca si ulei de masline, este grasa si usor lipicioasa, si-ti lasa tenul lucios, dar acest efect dispare in momentul in care a intrat bine in piele.


      Crema este recomandata tenului normal si mixt, dar eu cred ca se potriveste de minune si tenului uscat.
      Dupa o aplicare de 2 saptamani, ma declar multumita de aceasta crema...cu toate ca eu prefer cremele cu o consistenta mai light...Apidermaliv m-a cucerit prin naturaletea ei, se simte de la prima aplicare faptul ca ingredientele sunt in mare proportie naturale, nu stiu sigur daca 100%. De ce spun asta?...Am observat ca si ingredient: parfum...nu ma intelegeti gresit, este subtil, destul de placut dar eu cred ca nu era necesar.
      Mari efecte nu am observat, dar imi place ca tenul meu este hidratat, catifelat, pielea de la baza nasului nu este uscat si cel mai mult imi place faptul ca imi hidrateaza foarte bine buzele. Daca inainte se mai crapau si exfoliau....acum acest lucru nu se mai intampla.
     Daca recomand aceasta crema?...Da! Iar motivul pe langa cele enumerate mai sus este si pretul, in jur de 9 ron, putin, avand in vedere componentele ei. Sunt convinsa ca pe termen lung se poate observa mai bine beneficiile acestei creme....beneficiile stupului!

    Daca ati incercat crema Apidermaliv, astept cu interes parerea voastra!
    Daca aveti intrebari, le astept cu drag si voi incerca in cel mai scurt timp sa va raspund.


Kisses,
   Simona

8 comentarii:

  1. sunt in testare inca,am primit-o si eu,dar mai astept cateva zile:D voi posta cat de curand despre acest produs!
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept si eu sa primesc aceasta crema si planuiesc sa o fac crema de seara. Tenul meu este mixt, asa ca pentru zi ar putea fi cam mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Parfumul ala subtil imi intoarce stomacul pe dos. Miroase foarte frumos, dar e prea puternic. Dar sa stii ca eu am 2-3 parfumuri pe care le tolerez, de la cele mai multe mi se face rau.

    RăspundețiȘtergere
  4. dalyda...Ok, abia astept:). Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sadie...Si eu tot seara o folosesc. Fiind foarte hranitoare, are timp toata noaptea sa-si faca efectul:). Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chocolate...Eu n-am treaba cu parfumurile in general, doar cele foarte dulci nu-s pe placul meu. Dar aici nu-i vad rostul...cred ca era mult mai ok sa nu-l introduca.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai un blog award de la mine:*

    RăspundețiȘtergere
  8. ai un premiu virtual la mine:))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...