luni, 23 mai 2011

Duminica!

Am vazut  In ultimul timp nu prea am avut timp de filme, dar am revazut acum seara, la HBO - The Hangover :) 
Am ascultat Rihanna - California king bed (o noua obsesie :) ) si Guess Who - Tot mai sus
Am citit ...cursuri:((
Am facut am fost cu familia la strand
Am mancat mici, piept de pui la gratar, cartofi prajiti, placinta....doar mancare santoasa:))
Am baut apa plata, Coca-Cola, bere
Am gandit ca a fost fain sa ne petrecem timpul doar noi, trei:)
M-am bucurat ca am luat 10 la examen:)
M-am enervat azi nu...
Mi-am dorit haine, o geanta pentru cosmetice...vreau!
Click bloguri, facebook, mail, diferite site-uri
M-am mirat ce porci sunt unii, cum lasa mizerie in urma lor...dar asta este ceva normal la romani, din pacate:(


Kisses,
   Simona

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru 10...sper ca se ia:)

    RăspundețiȘtergere
  2. rihanna-california king beeeeed ! o ador super maxim!am devenit obsedata de ea!!
    un inceput de saptamana frumos iti doresc.pupici!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...