luni, 28 aprilie 2014

Be THE ONE by Oriflame!

Hello girls!
   Imi anunt dorinta de a incerca noile produse Oriflame, chiar daca este pe ultima suta de metri..si fac asta, nu pentru ca m-am hotarat greu, ci pentru ca am vazut destul de tarziu aceasta campanie:(. 
    Ma bucura faptul ca Oriflame desfasoara aceasta campanie ampla cu bloggerii din Romania si nu numai<3. Fiind un brand de succes si cu multi ani de activitate pe piata consider ca este binevenita noua abordare.
   Despre Oriflame as putea sa spun multe, este brand-ul de la care am avut primul produs de make-ul si anume o mascara, luat din primii mei banuti<3. Am avut foarte multe produse cosmetice de-a lungul timpului de la Oriflame... Mi-au placut dintotdeauna parfumurile lor!!! Am fost o mare fana a apei de toaleta Freya - din pacate nu am mai vazut-o de foarte mult timp prin cataloage. Iubeam parfumul asta!!!<3
   De ce vreau sa incerc aceste noi produse?
 Pentru ca The One este gama care poate oferi satisfactie, in functie de nevoile oricarei femei. Fiind impartita in trei categorii "Frumusete zi de zi"; "Mega Impact" si "Ultra rezistenta".
 Iar al doilea motiv ar fi pasiunea de a incerca produse de make-up de calitate!

   Va tenteaza noile produse The One by Oriflame? Care sunt produsele pe care vi le doriti?

   Fiti frumoase, fiti THE ONE!!!

                                                  Kisses,
                                                         Simona

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...