vineri, 4 aprilie 2014

Shopping de inceput de aprilie!

   Hey girls!
   Sunt un copil! Un copil mare...:)). Ca sa intelegeti si voi despre ce vorbesc...azi cand m-a sunat curierul ca mi-a sosit coletul de la Makeup Shop, am fost super happy! Cred ca stiti ca cei de la Makeup Shop au avut la sfarsitul lunii martie reducere de 30% la toate produsele. A fost foarte greu sa-mi aleg produsele...am umplut si golit cosul de zeci de ori, dar in cele din urma am ales doar produse pe care doream foarte mult sa le incerc. 
   Pentru azi aveam pregatita o alta postare, dar pentru ca sunt foarte incantata de produse, nu am mai avut rabdare si m-am grabit sa vi le arat si voua. Eii, asa fac copiii, se lauda cu "jucariile" noi!:))
  
    Aceste rujuri nu cred ca mai au nevoie de prezentare...sunt minunate!!! Aveam doar nuanta Barely There, un nude frumos, dar de data asta am optat pentru nuante mai iesite din comun: portocaliu, mov si un roz-corai neon <3.
    Imi plac foarte mult fardurile Sleek si cum am aproape toate paletele lor de 10 nuante, am zis sa incerc si aceste mono-uri pulbere. Am ales nuanta Vintage, pentru ca am vazut ca este una din preferatele Mariei, si chiar eram curioasa. Abia astept s-o folosesc intr-un machiaj!
    Nu am incercat pana acum un fond de ten Sleek...si nici nu este cazul sa-mi mai cumpar unu, trebuie sa mai consum din ce am:D. Dar mi-am dorit sa vad cum sunt, iar aceasta paleta cu 5 nuante este chiar potrivita. Cred ca o voi folosi pe post de corector.

   Aceasta pudra am cumparat-o din curiozitate si pentru ca make-up bloggeri cunoscuti au laudat-o. Chiar am astepari mari de la ea, fiind un produs profesional. Voi reveni cu un review!:)

   Tot azi am primit si aceste doua produse de la Artistry. Este prima comanda pe care am facut-o, cu toate ca in trecut am mai avut contact cu produsele, participand la diferite prezentari.
   Mi-am ales un gel exfoliant pentru ca imi plac mult genul asta de produse de curatare...indeparteaza eficient celulele moarte, curata porii si improspateaza tenul. Review curand!
   Nu duc lipsa de pensule, dar una...sau sase in plus nu strica niciodata:)). La prima atingere chiar sunt multumita de calitatea lor. O sa le vad in actiune, de ce sunt in stare...:)

   Ce parerea aveti despre produse? Care este preferatul vostru?

  Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo.com

                                                                                                      Kisses,
                                                                                                             Simona

11 comentarii:

  1. eram curioasa si de preturi :)
    sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ma gandesc ca te referi la cele de la Artistry: gelul exfolianta a fost 130ron si pensulele 67ron. Celelalte produse le gasesti pe site-ul Makeup Shop.
      Pupici:*

      Ștergere
  2. Sa le folosesti cu placere si astept sa ne incanti ochii cu rezultatul fiecaruia!
    Eu iubesc orice produs Sleek!!!<3
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! O sa ma straduiesc sa va incant:)...
      Si eu le iubesc!!!
      Pup:*

      Ștergere
  3. Superbe toate! In special rujurile....<3 Astept make-up-uri cu ele. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rujurile sunt minunate. Cu siguranta va urma machiaje cu ele:).:*

      Ștergere
  4. Pensulele sunt ok, dar nu grozave...dupa ceva timp incepe sa le cada din par. Gelul exfoliant isi face treaba destul de bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru parere:). Pensulele au un pret destul de mic...de aici probabil, calitatea mai slaba a lor:(.
      Gelul l-am folosit aseara si imi place mult cum curata...si mirosul<3.

      Ștergere
  5. eu ador rujurile de la sleek

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. waw ador nuantele la rujuriii

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...