marți, 19 februarie 2013

Giveaway for you! - CLOSED!

   Buna dragelor,
   Am o surpriza pentru voi, sper sa fie pe placul vostru, pentru ca vine din tot sufletul meu<3. 
Am mai multe motive pentru care m-am gandit sa organizez acest giveaway. Primul este in semn de multumire pentru ca-mi sunteti alaturi si sper s-o faceti si in continuare:*, al doilea motiv ar fi faptul ca in decembrie am implinit 2 ani de cand activez pe acest blog...dar eu fiind o "aeriana", mi-am dat seama prea tarziu:))...al treilea motiv este...1 Martie, iar acest giveaway este un martisor pentru voi, oferit cu toata dragostea:):X.

 Ce trebuie sa faceti?
*Sa ma urmariti prin GFC;
*Sa-mi spuneti intr-un comentariu ce cadou v-ar placea sa primiti cu ocazia zilei de 1 Martie!
*Nu uitati sa-mi scrieti numele cu care ma urmariti prin GFC si o adresa de mail;

Va puteti inscrie pana pe data de 01.03.2013, ora 23:59.
Giveaway-ul este deschis pentru oricine are o adresa in Romania.
Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul site-ului random.org !
Imi rezerv dreptul de a descalifica persoanele pe care le consider "vanatori de giveaway-uri"  !
        Multa bafta! Va astept cu mare drag inscrierile!
   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

33 de comentarii:

  1. De 1 martie nu-mi doresc decat traditionalele martisoare si poate si un buchetel de ghiocei :)
    GFC: X and Y
    e-mail: sekhmet_91@yahoo.com



    RăspundețiȘtergere
  2. Eu imi doresc un buchetel mic de ghiocei :X
    gfc: andrewtza_luv

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca cel mai frumos cadou de 1 Martie este mult soareeee,iar apoi mi-as dori un martisor frumos,eventual o brosa sau un pandantiv pe care sa le port purta si dupa si sa imi aduca mereu aminte de ziua cand l-am primit.Si mi-ar face placere sa primesc si un buchet de zambile desi stiu ca e prea devreme :)

    Te urmaresc prin GFC : allesandra
    E-mail : allesandra24@gmail.com

    Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Darling eu cred ca as putea face o lista pe o rola de hartie igienica, dar ma rezum la o zi insorita,cu buchete muuuuuulte de lalele.Nu-mi dau seama de ce in perioada asta sunt mai romantica.
    GFC:Maria

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu imi doresc un cosuletz cu flori si nelipsitul Martisor:)
    GFC:Yarinayarina yarina

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC:Irina
    De 1 martie as vrea sa primesc zambile, un martisor hand-made(poate o pisicuta) si bomboane Ferrero Roche :)
    Email:irihoney84@gmail.com
    Foarte dragut concursul:)
    Succes tuturor si o zi faina tie :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Gfc:Gabriela
    De 1 martie vreau flori!Multe multe flori,de preferat frezii:D!Bineinteles sa primesc un martisor cosar de la tata.E un fel de traditie la noi.
    E-mail:abiro2001@gmail.com
    O zi frumoasa!Tu ce iti doresti de 1Martie?

    RăspundețiȘtergere
  8. gfc : anaiss lalala
    e-mail : myhandmadepassion@yahoo.com
    DE martisor imi doresc o bratara shamballa si un buchet mare de zambile (sunt florile mele preferate) si poate Doamne Doamne imi va aduce si veste ca sun insarcinata...ar fi cel mai frumos cadou :)

    RăspundețiȘtergere
  9. GFC: Madalina
    E-mail: princess_princessgirl@yahoo.com
    De 1 martie imi doresc multe flori si liniste in suflet. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. GFC: beauty_and_others
    email: x_hubba.bubba_x@yahoo.com
    De martisor as vrea sa primesc un set de bijuterii !

    RăspundețiȘtergere
  11. gfc:andreeabacau
    email:yadydeea_puss[at]yahoo[dot]com
    De 1 martie imi doresc in primul rand sa fie frumos afara,sa primesc floricele si un strop de fericire:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Gfc:Brigette
    email:brigi_brigi21@yahoo.com
    De 1 martie imi doresc flori(bine inteles o sa primesc de la tata ca de fiecare data) si cioco ferrero mare!! Pupici!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. GFC : Allexis
    E-Mail : x.loveheroine@ymail.com
    De 1 martie as dori un buchet de flori si o zi perfecta impreuna cu persoana iubita.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna si eu ma inscriu
    Te urmaresc prin GFC Cristina
    Adresa mea de mail este cristina.gondos@yahoo.com
    De 1 Martie as vrea sa primesc un bon pentru o zii la spa. 
    Merci pentru concurs. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. GFC: Gabrielle Colorful Beauty

    Raspuns: Mi-ar placea sa primesc de 1 martie trusa Urban Decay Naked pe care mi-o doresc de foarte mult timp. Insa cum nu cred ca va fi posibil fiind destul de scumpa, voi strange banuti si poate reusesc sa o cumpar de ziua mea care va fi tot in luna martie.
    Asa ca, mi-ar face placere sa primesc un buchet de flori si multa voie buna :).

    email: gabriela_dan2000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  16. gfc:Pandrea Florina
    email: x.ciresica23@yahoo.com
    de 1 martie as vrea sa fiu alaturi de prietenii mei,de familie si sa petrec momente frumoase alaturi de ei:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Lorena Pintilie20/2/13 17:08

    Buna, acum te-am descoperit.
    GFC: Lorena Pintilie
    Eu de 1 martie vreau soare, vreau caldura. In zona naostra, se dau la barbati martisoare si asa am sa fac si anul acesta.

    RăspundețiȘtergere
  18. gfc: claudia_mami
    e-mail:ciocoiunicoleta70@yahoo.com
    de 1martie mias dori sa primesc un simplu telefon cu doar doua cunvinte dulci s dragi sa le aud ,de la persoana pe care o iubesc .

    RăspundețiȘtergere
  19. GFC: Papp Erzsebet
    E-mail: p_erzsebet92@yahoo.com
    De 1 martie imi doresc martisoare :)
    Ms mult pentru giveaway. :*

    RăspundețiȘtergere
  20. GFC: Gabriela
    E-mail: gabriela.1990@yahoo.com
    De 1 martie mi-ar place sa primesc un buchetel de zambile sau ghiocei si sa-mi petrec ziua cu prietenul meu.
    Multumim de giveaway!! O primavara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna!
    De 1 Marite imi doresc sa primesc flori si un martisor mai special de la iubitul meu.
    Gfc: Ioana Alinta
    Email: ioana_alinta@yahoo.com
    Multumim pentru acest minunal giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  22. raspuns: de 1 martie imi doresc un ghiocel daruit de iubitul meu.
    gfc:darkflayer
    email:vircan.issabel@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  23. 1 Martie imi doresc sa fie un inceput de primavara fara problemele de sanatate ale mamei, astfel m-as putea bucura si eu de soare si de tot ce aduce el:flori, un aer curat, bucurie si oameni mai zambareti :).Iti doresc si tie un inceput de primavara minunat si chiar daca este primul meu comentariu te urmaresc de ceva timp, daca iti face placere sa treci si pe la mine chiar daca e un blog micut http://ideasinthebottle.blogspot.ro/

    GFC:Mara
    mail: hmara27@gmail.com

    p.s te-am adaugat in lista mea de bloguri,sper ca e ok

    RăspundețiȘtergere
  24. Felicitari pentru cei doi anisori de blog, la cat mai multi! :*

    Te urmaresc prin GFC cu numele Camy.
    De 1 Martie imi doresc un martisor daruit din suflet de catre iubitul meu, asta pentru ca eu chiar port martisoare in fiecare an :)
    e-mail: camellia.muresan(at)yahoo(dot)com

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna,
    GFC : Camelia Andrasescu
    Email : andrasescu.camelia@gmail.com
    De 1 Martie mi-as dori un buchet mare de ghiocei legat cu un snur de martisor.
    Multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  26. Stefania Petcu21/2/13 14:16

    Buna:)La cat mai multi anisori:)
    gfc: petcu
    mail: mirilush@yahoo.com
    De 1 Martie imi doresc doar flori si poate niste bombonele:) ador dulciurile:)

    RăspundețiȘtergere
  27. GFC:Gavriloiadina
    Mail:Gavriloiadina@yahoo.com
    Mi-ar placea sa primesc in aceasta minunata zi,un buchet de flori de primavara,ghiocei sau zambile sau lalele si daca s-ar putea si o bijuterie pe care mi-o doresc de mult.

    RăspundețiȘtergere
  28. gfc:deea21
    share:https://www.facebook.com/andreeailie20/posts/553131208060306
    email:deea_blonda50@yahoo.com
    sincer gestul conteaza orice e bine venit si o floare

    RăspundețiȘtergere
  29. gfc: coshuletzul_colorath
    emma_coman90@yahoo.com

    Draga mea, as putea face o lista enorma cu ce mi-as dori de 1 martie sau oricand e o zi din aceasta de oferit cadouri :D dar cel si cel mai mult, mi-e dor de mirosul ghioceilor si al florilor de primavara, in general <3 zambile am primit ieri de la iubi, de Dragobete asa ca poate de 1martie se va gandi sa-mi ia ghiocei :D

    RăspundețiȘtergere
  30. GFC: Isabela Isa
    mail: isabelaisa05@yahoo.ro
    De 1 martie imi doresc un buchet de ghiocei si un martisor haios.

    RăspundețiȘtergere
  31. GFC: Cristina P.
    E-mail: cristina.korys@yahoo.com
    Sincer, mi-as dori sa petrec cateva momente speciale cu cel drag, sa iesim la o cafea, nu pot sa zic ca mi-as dori sa mi se ofere ceva anume, probabil cu totii avem dorinte nenumarate in suflet, poate o mica atentie m-ar bucura, un buchetel de flori - vestitoare ale primaverii mi-ar inveseli sufletul cu siguranta! Important e sa ne simtim bine impreuna cu cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna:)
    GFC: sunshine
    Mail: bynna9@yahoo.com
    De 1 martie nu as vrea sa primesc ceva material...ci un gand bun din partea persoanelor dragi. :D
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna! Iti doresc o primavara frumoasa alaturi de cei dragi :-)!
    GFC: Rustik
    Mail- crazy_alinutza93@yahoo.com
    De 1 martie as vrea in primul rand ca toti cei pe care-i iubesc sa aiba multa sanatate, fiindca am trecut prin clipe dificile, si nu as mai vrea sa trec :-(. Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...