marți, 26 februarie 2013

Make-up: A blue line in a green universe!

   Buna fetelor!
   Nu-mi vine sa cred ca deja e sfarsitul lunii februarie...timpul trece mult prea repede! Why?:(
   Mi-am dat seama ca in aceasta luna nu am realizat nici un machiaj pentru voi:(. Asta in conditiile in care altadata realizam cam 2-3 machiaje pe saptamana. Trebuie sa fac cumva sa ma organizez mai bine!
Azi m-am trezit mai repede, si inainte sa merg la munca(am fost dupa-amiaza) am realizat acest machiaj.  Stiu ca multe dintre voi evitati culoarea verde in machiaj, dar mie imi place si cred ca se potriveste foarte bine cu ochii caprui.
   Va las cu pozele...si astept parerile voastre:)!
 Produse folosite:
OCHI
*Primer Elf
*Nyx Jumbo eye pencil - lemon
*Sleek palette - Bad Girl
*Sleek palette - Storm
*Paleta 120







*Wet'n Wild H2O Proof eye pencil - 794
*Avon glimmerstick eyeliner - blackest black
*Love Alpha gel eye liner - black
*Avon Super Drama mascara - black

BUZE
*Balea balsam de buze
*Nyx Round lipstick - pumpkin pie
*Flormar Holographic gloss - 04

   Aveti grija de voi!
   Nu uitati sa va inscrieti la giveaway!!!

   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

20 de comentarii:

  1. iti sta foarte bine felicitari pentru machiaj <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Esti o draguta ca intotdeauna...si prompta:):*:*

      Ștergere
  2. E foarte frumos, iti sta minunat asa! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca de obicei Simi, este superba!Si chiar se vede ca ai slabit si arati si mai frumusica!Nu ca nu erai si inainte :D
    Imi place mult cum se vede codita machiajului.De parca ti-ar fi invaluita pleoapa intr-un voal fin negru..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cate complimente! Potoleste-te, ca voi incepe sa te cred:)).
      Ma bucur ca iti place! Te pup dulce, dulce:*.

      Ștergere
  4. Verdele asta chiar il ador, are un farmec aparte! Nu sunt adepta machiajelor stridente in general, insa imi place sa includ si nuante mai diferite adesea, in mod normal le folosesc mai mult pe cele neutre! E un machiaj superb!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este un verde olive, foarte dragut si in combinatie cu alte nuante chiar arata bine:).
      Eu cand folosesc nuante neutre imi place sa aplic pe pleoapa inferioara cate o nuanta mai intensa<3.
      Pupici:*

      Ștergere
  5. Wow! cred ca e unul dintre cele mai reusite machiaje ale tale! te prinde asa de bine, parca esti o printesa indiana, diafana si misterioasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma faci sa inrosesc:))...esti o draguta:X.
      Nu stiu daca este cel mai reusit machiaj al meu, dar ma straduiesc!
      Te pup!:*

      Ștergere
  6. Ai niste ochi foarte frumosi :-). Si imi place foarte mult machiajul tau! Mi-as dori sa stiu si eu sa machiez asa,dar nu pot. :-(. Te-am adaugat in lista mea de bloguri, daca doresti, ma poti adauga si tu. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!:* Daca te uiti la primele mele machiaje vei vedea ce antitalent am fost:)). Mai am de invata foarte multe, dar invatam in fiecare zi...si sunt convinsa ca daca vei exersa vei reusi si tu. Ai nevoie de ambitie si multa munca!:)
      Te-am adaugat si eu:P...
      Pupici

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...