joi, 28 februarie 2013

Produse pentru parul meu!

   Buna fetelor!
  Intotdeauna am avut grija sa acord o atentie deosebita parului meu. Din pacate am un par care necesita o ingrijire mai atenta:(. Mi-am dorit dintotdeauna un par fin, matasos si intins, iar natura mi-a dat...un par usor ondulat, cu fir gros care sta cum vrea el, aspru si uscat la varfuri:((.   
   Am fost si sunt in cautarea produselor care sa-l tina sub control, si in mare parte chiar am gasit:).
   De prin liceu am renuntat sa-l mai vopsesc, tocmai pentru a-l proteja...dar acest lucru nu a schimbat foarte mult aspectul lui natural. In continuare am varfurile uscate, in continuare sta ca o capita de fan:)), in continuare am perioade in care am impresia ca o sa raman cheala:((cade destul de mult)...in concluzie, parul e tragedia vietii mele:P.
    Mare destept ala care a inventat placa de intins parul!<3 Din pacate nu este un aparat pe care parul sa-l iubeasca. Indiferent cate produse pentru protectie termica aplic, parul meu se degradeaza, iar varfurile se despica:(. Cu toate ca iubesc parul lung, incerc sa tai din varfuri cel putin de 3 ori pe an, pentru a-i pastra cat de cat aspectul onorabil:P.

Sampon
 *Head&Shoulders classic clean...il folosesc de foarte mul timp si ma salveaza de fiecare data atunci cand, dintr-un motiv sau altul imi apare matreata.
 *CHI Infra Shampoo ...este un sampon pe care eu il iubesc<3 Imi curata atat de bine parul incat acesta scartie de curatenie(nu am mai patit cu alte sampoane)<3.

  Balsam + Tratament
 *L'oreal Elseve Arginine Resist...imi place sa-l alternez cu Tratamentul de la CHI. Descurca foarte bine parul si il lasa moale si usor de pieptamat. Nu cred ca voi renunta curand la el.
*CHI Infra Treatment... Impreuna cu samponul face o treaba foarte buna. Hidrateaza parul, reusind sa-l tina sub control. Eu sufar de prea mult volum:))...parul meu are tendinta sa se umfle dupa spalare(zici ca-s Tina Turner:)) dar acest tratament reuseste sa-l potoleasca. In plus nu se mai rup atatea fire la periaj<3.
*CHI Infra Infusion...Imi place atat de mult incat imi vine sa strig in gura mare!:)) Cel mai mult imi place(atunci cand nu-mi intind parul), sa iau un pic de produs si sa-l aplic pe fiecare bucla, modeland-o. Buclele arata natural, le tine foarte bine sub control, hidrateaza varfurile si le face matasoase. Iar mirosul il ador!!!
*Cococare 100% Coconut oil...il folosesc cam o data pe luna. Este recomandat sa stai cu el cateva ore bune, dar cum eu stau rau cu timpul nu prea reusesc, de aceea recunosc ca-l evit:)). Dar imi place, hidrateaza foarte bine parul.
Alte produse... 
*Anian Keratina Liquida...pana am descoperit CHI Infra Infusion era preferata mea. Din cate am observat este un produs destul de controversat. Eu am o parere foarte buna despre acest produs si chiar isi face treaba...intareste firul de par, ii da stralucire si un aspect general placut. Recomand!
*Selective professional Magic control...este un fluid pe care il aplic dupa ce mi-am intins parul. protejeaza parul de umiditate, il netezeste si ii da stralucire. Este foarte economic, il am de aproximativ 2 ani( ma tot uit sa nu expire:))...dar sunt necesare doua picaturi pentru efect maxim:).
*Balea Trend It Up...parerea mea despre el o gasiti aici:P
*Lakme Polish Smooth&Shine...este un spray pe care-l folosesc tot dupa ce-mi intind parul. Ii da un luciu foarte frumos si netezeste firele rebele. Nu ma prea impac cu mirosul...dar ma sacrific:).
   Cam atat am avut sa va prezint!:)
   Sunt curioasa care sunt produsele voastre pentru ingrijirea parului?
  
   Pana data viitoare, aveti grija de voi!:*
   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona 



 


 

12 comentarii:

  1. si eu am avut matreata si nu mai scpam de ea dar acum folosesc smpon si balsam de la avon si sunt foarte multumita de ele.am citit multe despre Anian Keratina Liquida si chiar o sa il incerc pe mai multe bloguri am vazut numai pareri bune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu-mi fac bine sampoanele de la Avon:(.
      Mie imi place mult Keratina, chiar m-a ajutat!
      Pupici...

      Ștergere
  2. Desi spui ca parul tau iti da mari batai de cap, eu in fiecare postare cu machiajele tale superbe admiram de fiecare data si parul. :D
    Chi silk infusion trebuie sa mi-l iau!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!:* Poi arata cat de cat omenesc, tocmai pt. ca am grija de el, ca altfel as arata ca "muma padurii":)).
      Chiar daca e scump, merita sa-ti iei CHI Silk Infusion...face toti banii<3:*

      Ștergere
  3. Ai un par super frumos si straluceste de sanatate! Intr-adevar, esti foarte atenta cu parul tau. Eu din pacate, nu fac decat sa-l spal odata la 2 zile, si in rest, mai nimic.:-(.Trebuie sa iau exemplul tau :-* :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult!:* Ar arata si mai bine daca nu l-as teroriza cu placa:P, dar nu ma pot abtine...iubesc parul intins:)).
      Daca n-ar fi cu fite, nici eu nu cred ca i-as da asa mare importanta, dar asa, nu pot baga nici peria in el daca nu-i aplic inainte masti si tratamente fara numar:)).
      Pup:*

      Ștergere
    2. Are si parul cret farmecul lui, mie-mi place mai mult ala cret :-). Al meu e drept si de multe ori as vrea sa aiba un pic de volum, si ce sa mai spun ca daca ma fac creatza, nu sta mai mult de 2 ore niciodata :-D.:-* :-*

      Ștergere
    3. Greu cu noi, intotdeauna ne dorim ce nu avem:)).
      Imi place cand ii intins pentru ca e asa fin si matasos...e o placere sa pun mana in el...plus ca-l pot aranja usor<3. Eu nu-l am cret, la modul - bucle frumos definite, ci un fel de matura ondulata:)).
      Pup:*

      Ștergere
    4. :-))) ce comica a fost asta :-)). Ai un par frumos, oricum! :-*

      Ștergere
  4. Am folosit unele din produse dar cred ca am sa incerc si restul vazute mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  5. De unde pot achizitiona prosuse de la Selective?

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu le cumpar de la coafeza mea....incearca in saloane!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...