marți, 15 ianuarie 2013

Cu si despre kilograme....!

   Buna dragele mele!
   Azi vreau sa va impartasesc un lucru ceva mai personal...si fac asta pentru ca unele dintre voi m-ati intrebat. 
   Subiectul de azi este cu si despre kilograme:|. Sincer, nici nu stiu cum sa incep...vreau sa stabilesc de la inceput ca nu am cunostinte de specialitate in nutritie si tot ce stiu, stiu din ceea ce am auzit sau citit ici colo, si mai ales ceea ce am descoperit cu ajutorul propriului corp.
   Dar sa o luam cu inceputul:). 
   Nu am fost niciodata un copil gras, ba din contra am avut perioade in care am fost foarte slaba 56kg la 1.78cm. 
   Si asta pana cand am intrat in campul muncii:D. Poate pe unii munca ii slabeste, dar pe mine cu siguranta, nu:)). Eu fiind educatoare, la gradinita avem masa asigurata si nu una ci trei(mic dejun, pranz si o gustare). Pe langa mesele de la gradinita mai mancam si acasa, plus dulciuri cat incape si la orice ora:))...iar acest lucru s-a observat in kg pe care le-am acumulat. Nu am considerat niciodata asta o problema, si o data cu trecerea anilor mi s-a parut chiar normal sa mai pun cateva kg. A devenit o problema cand m-am trezit la 86kg si mi-am dat seama ca urc vertiginos. Asta s-a intamplat prin toamna anului 2011, cand mi-am zis gata trebuie sa slabesc cumva.

   Primul lucru care mi-a trecut prin cap a fost sa tin o dieta. De ce nu m-am apucat de sport?! Pentru ca urasc sportul!!! Si mai ales ideea de a merge la sala. Totusi, pentru ca stiu ca este ff important pentru sanatate si te ajuta in pierderea kg, am facut "sacrificiul" de a-mi face abonament, gandindu-ma ca asa ma voi duce. Nici vorba, am fost de 2 ori si am renuntat. Va rog nu-mi "sariti in cap", dar asta sunt:). Singurul sport care-mi place cat de cat este inotul... . 
   Revenind la dieta, dupa ceva cautari "googalite" si cateva pareri, am ajuns la ideea de a tine un regim disociat bazat pe 3 zile proteine, 3 zile fructe+legume si 3 zile lactate. Am renuntat dupa aproximativ doua luni in care am slabit vreo 3-4 kg, pentru ca mi-am dat seama ca e un regim super aiurea, care nu se potrivea nicicum preferintelor mele alimentare...uram zilele de fructe si legume(muream de foame:)) ). In plus regimul nu avea o continuitate, ok tin reginul, dar dupa ce ajung la kg dorite ce fac?! - asta daca as fi ajuns vreodata:P. Bineinteles ca revenind la modul de alimentatie precedent regimului am pus rapid inapoi cele 3-4kg pierdute:(. 


   













 
   O perioada am renuntat la ideea de a mai slabi si chiar ma obisnuisem cu ideea ca asta este. 
   Vara trecuta o prietena mi-a propus sa facem jogging, si dupa ce am alergat aproape toata vara de vreo 3 ori pe saptamana, nu am slabit nici macar un kg, doar ca aratam mult mai bine datorita tonusului. 
   Pe la jumatatea lunii octombrie am avut o clienta care slabise foarte mult dupa ce a nascut. Bineinteles ca am intrebat-o cum a reusit si astfel am aflat de dieta Dukan. M-a atras din start ideea ca este o dieta bazata pe proteina animala, eu fiind o carnivora convinsa. 
   Astfel, plina de informatie si incredere :))...la inceputul lunii noiembrie am inceput dieta. La sfarsitul lui 2012 aveam cu 15kg mai putin. E mult, e putin, nu stiu...eu ma simt bine din toate punctele de vedere, iar analizele imi sunt foarte bune. Acum sunt in perioada de consolidare, perioada in care se reintroduc alimentele la care am avut interzis inainte, dar acest lucru se face treptat si cu masura. Sa va mai spun ca in aceasta perioada am mai slabit 2 kg, ajungand astfel la 69kg si daca se poate as mai vrea sa dau un kg:P.



 


    













   Dieta Dukan are cateva masuri esentiale pe care trebuie sa le urmezi daca nu vrei sa pierzi iar lupta cu kg:
*Ziua de joi, zi de proteine
*Mergeti pe jos cat de mult puteti
*Consumul a 3 linguri de tarate de ovaz pe zi
....si as mai adauga eu: 
*Minim un litru jumate de apa pe zi
*Atentie in combinarea grupelor de alimente
*Ambitie:)

   Nu recomand nimanui nimic...nu este o dieta minune si nu garantez ca daca pentru mine a functionat, functioneaza pentru oricine. Mai stiu persoane care au slabit, dar stiu si persoane care nu au avut rezultatele dorite. Cel mai bine este sa va informati si sa vedeti daca se potriveste cu modul vostru de viata, preferinte etc.

   Fetelor, daca aveti intrebari, despre orice, va stau la dispozitie!
   
   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
     Simona

27 de comentarii:

  1. Wow! Felicitari! Arati senzational!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Intotdeauna e loc de mai bine...:).
      Pupici:*.

      Ștergere
  2. Cand am inceput sa citesc chiar ma gandeam ca spre sfarsit ne vei spune ca ai tinut Dunkan.Colega mea a slabit 10kg dupa 2 sarcini cu aceasta dieta iar sotul ei 40.Personal mi se pare o dieta buna, doar partea cu cola light nu o agreez inca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce face dieta asta, dar ma bucur sa aud ca da rezultate la cat mai multe persoane:) <3.
      Ca orice dieta are si parti negative, trebuie sa ai grija la gradul de toxine care se elimina prin arderea proteinelor.
      Pentru mine Cola Zero a fost de multe ori o "salvare" atunci cand pofteam la ceva dulce urgent. Stiu, nu e sanatos, dar ocazional nu cred ca face foarte mult rau. Pupici...

      Ștergere
  3. Felicitari pentru perseverenta si ambitie! Arati foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Da, ai dreptate, este nevoie de multa ambitie...lupta cu tine e cea mai grea:). Pup:*

      Ștergere
  4. Poate vrei sa spui 59 de kg, nu 69, nu te cred. :)) Voi incepe si eu dieta DUNKAN mai ales ca m-am ingrasat cateva kg intr-un timp scurt, ba as incerca si o diete disociata. Acum sa vedem ce o fi, am nevoie de ambitie si de mai multa miscare. Arati bine, nu te mai chinui sa mai slabesti un kg pentru ca nu mai trebuie. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))hi hi crede-ma, 69 am, nu se vad pt. ca sunt inalta. Eu zic sa incerci Dukan, cred ca va da rezultate...doar ca trebuie s-o tii ca la carte, ca sa dea rezultatele maxime.
      Multa bafta si daca ai intrebari, iti stau la dispozitie:*:).

      Ștergere
  5. Felicitari pt ambitie si rezultate! Chiar pari mult mai slaba de 69 kg. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! In primele poze aveam undeva pe la 56-58 kg...se vede clar ca eram mult mai slaba:P. Sincer nu as mai vrea sa fiu asa:)). Cred ca structura osoasa ma avantajeaza...am oasele subtiri:P.

      Ștergere
  6. Arati foarte bine,felicitari pentru ambitia pe care ai avut-o!

    RăspundețiȘtergere
  7. Omg! felicitari maxime...vreau si eu ambitia ta...nu treci si pe la mine cateva luni sa ma motivezi? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nu stiu de ce, dar am avut mare incredere in dieta asta inca de la inceput. Iar pe parcurs m-a motivat faptul ca in fiecare dimineata eram mai slaba cu cateva sute de grame.
      Fiind bazata pe carne, a contat foarte mult..atat pentru ca-mi place carnea, dar si pentru ca nu am simtit niciodata ca mi-e foame.
      Din pacate nu pot...distanta bat-o vina:):*.

      Ștergere
  8. Daaarling arati extraordinar...Si eu sunt "in lupta cu kg" dupa ce de anul trecut am acumulat cam 8 kg din cauza stresului de la bac si admitere.cred ca pana la urma o sa ma pun si eu pe treaba si o sa incep dieta dukan macar asa sa vad daca merita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu inteleg fetele care slabesc cand sunt stresate...si eu ma ingrasam tot timpul in perioada examenelor:).
      Din ce-am citit multe vedete urmeaza aceasta dieta...deci merita s-o incerci:)).
      Ai nevoie doar de vointa si incredere ca se poate;):*.

      Ștergere
  9. Felicitari! Dovada clara a faptului ca: atunci cand vrei, poti!

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari si mentine-te pe pozitii! :*

    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am incercat o si a dat rezultate, o recomand oricui, dar cu multa disciplina. Arati super btw! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. wow, arati superb! ♥
    eu m-am uitat la poze inainte sa citesc si pozele de la final credeam ca sunt tot din trecut, dinainte sa te ingrasi.

    si eu am slabit mult prin 2011, cam 11 kg. m-am ambitionat f tare, am renuntat la paine, dulciuri, mancat seara dupa 18, sucuri acidulate si am facut si sport, dar acasa, pt ca aveam timp doar seara pe la 22.

    eu zic ca un lucru foarte important e sa ai vointa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult:):*. Asa este, trebuie sa ai vointa si sa stii exact pentru ce lupti.
      Si pentru mine dulciurile si painea au fost dusmanul nr.1. Paine inca nu am mancat, doar cateva dulciuri dar parca nu mai sunt asa disperata dupa ele. Cred ca inainte aveam o dependenta:))

      Ștergere
    2. Clar aveai dependenta. Acum nici eu nu le mai mananc, mi se par mult prea dulci. Acum prefer sa mananc fructe in loc de ciocolata si napolitane :)

      Ștergere
  13. Multumesc! Ma bucur ca-ti place, te mai astept:). Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...