miercuri, 30 ianuarie 2013

NOTD: Dots!

   Buna fetelor!
   Azi am avut un pic mai mult timp liber. Am profitat la maxim de el, pentru ca nu stiu cand ma voi mai intalni cu asemenea momente:). De dimineata, am realizat machiajul pentru colaborarea ce va avea loc vineri...sa fiti pe faza, pentru ca vor fi cu siguranta niste postari interesante:). Iar spre seara m-am ocupat de unghiile mele, care in ultima perioada nu prea au fost rasfatate:(.
   In urma cu ceva timp mi-am cumparat de la Avon un instrument din acela pentru puncte. Iar azi am considerat ca a venit momentul sa-l pun la treaba.:) 
   Ce a iesit?! ...vedeti in imaginile de mai jos:)...
 Produse folosite:
*Flormar SuperShine 21   *SpaRitual-Spellbound                      *SpaRitual-Street Smart      *Essence quick dry topcoat              
   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

8 comentarii:

  1. Foarte frumoasa manichiura! Spellbound e superba! :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Intradevar este foarte frumoasa nuanta, mai ales iarna imi place s-o port:)

      Ștergere
  2. ce unghii frumuuu ai! <3

    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce sweet arata! Doamne, nici nu stiu cat timp a trecut de cand nu am mai pus o oja deschisa pe unghii!!! Arata super, ar trebui sa mai incerc si eu ceva mai dulce ca prea am purtat numai negru si mov inchis si alte nuante spre...negru, nu stiu care a fost problema, astazi mi-am luat doua oje tot inchise, inchise. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In sezonul rece si mie imi place sa port nuante mai inchise. Eu tocmai am iesit dintr-o perioada in care am purtat doar oje cu sclipici:)).
      Pupici:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...