sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Make-up: "Secrets from the Ocean..." - provocare

   Buna fetelor,
   Azi va propun o noua provocare...un machiaj frumos, colorat, inspirat de aici:
https://www.makeupbee.com/look.php?look_id=36127&qbt=userlooks&qb_lookid=36127&qb_uid=23290
   Eu zic ca mi-a iesit destul de bine(decent:P), avand in vedere ca se realizeaza prin tehnica creionului, tehnica pe care eu nu o stapanesc foarte bine si e clar ca mai am mult de exersat:).
   Nu am ce sa va mai spun, imaginile spun totul...iar voi trageti concluziile;)...
    Produse folosite:
OCHI
*Primer Elf
*L'oreal Contour Khol eye pencil - black
*Paleta Qianyu
*Sleek palette Bad Girl
*Sleek palette Oh So Special
*Sleek palette Ultra Matts V1
*Sleek palette Me. Myself and Eye
*Nyx jumbo eyepencil - baby blue(5) 
*Avon eye liner - blackest black 
*Maybelline Colossal Volum Express - black
 
BUZE
*Elf balsam de buze - strawberry
*Essence lip liner - in the nude
*Elf lip stain - first date
*Elf lipstick - gypsy

       Nu uitati sa vizitati si celelalte bloggerite participante:
1. Almi - www.my-fashion-hobby.com
2. Daniela Maria - http://dragonfly-accessories.blogspot.ro/
3. Valentina Bucur http://valentinabucur.blogspot.com
4. Andreea-http://andreea9123.blogspot.com
5. Elena - http://www.ellasuchardine.blogspot.ro/
   Imi cer scuze colegelor si vizitatorilor pentru intarziere, dar uneori nu totul se intampla asa cum ne dorim:|.
   
   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
     Simona

15 comentarii:

  1. salut! spune-mi te rog si mie cum va stabiliti provoracile si etc? vreau sa fac si eu parte din asta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista pe FB un grup Beauty Corner, este grupul bloggeritelor, si acolo se propun diferite teme iar cine vrea se inscrie la provocare.

      Ștergere
    2. Daca vrei sa intri in grup...completeaza formularul din link: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFZRYWtNaUQ3ODZYbXR4YkhHX2FFNVE6MQ#gid=0.
      Adminii vor analiza datele tale si vor hotari daca te primesc sau nu in grup.
      Bafta:):*.

      Ștergere
  2. Mie imi place cum ti-a iesit. Pacat ca nu am avut timp sa il fac si eu full face :( .

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Hey, se mai intampla...data viitoare:). Daca iti face placere poti sa-l mai faci odata...de data asta full face;).

      Ștergere
  3. Ti-a iesit. :)
    Arata foarte bine. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Lovely! :* abia aștept următoarele provocări :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place:). Nu cred ca s-a stabilit inca urmatoarea provocare...dar cu siguranta va fi ceva la fel de surprinzator:P.

      Ștergere
  5. Foarte fain, eu inca nu am incercat tehnica asta, e mai greu sa invat tehnica in ceea ce priveste makeup ul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:)! Ca si teorie nu e mare lucru, doar ca iti trebuie mult exetcitiu. Pupici:*

      Ștergere
  6. Provocarea a fost foarte grea, dar tu ai dus-o la capat cu brio. Ti-a iesit machiajul foarte frumos. Felicitari! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult:). Se putea si mai bine, stiu, dar asta data viitoare...dupa ce mai exersez tehnica:P. Pup dulce:*.

      Ștergere
  7. super tare ! Mi-ar fi placut si mie sa particip, insa stiam ca timpul, in perioada aceasta este inamicul meu nr 1:)) ! Te pup Simi si felicitari !:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks!:) Pe mine exact aceste colaborari ma motiveaza sa mai fac machiaje, ca in rest nu prea mai am timp...dar faptul ca stiu ca TREBUIE ma mobilizeaza:):*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...