duminică, 27 ianuarie 2013

Sunday....

   Buna fetelor!
   Va mai amintiti acest tag?:) Intr-o perioada era nelipsit in blogosfera si sincera sa fiu chiar imi placea sa-l citesc la bloggerite...aflam astfel, ce mai face fiecare:). 
Eu m-am hotarat sa-l reintroduc printre postarile mele, nu stiu daca va fi in fiecare duminica, dar macar asa, din cand in cand... Am incercat sa atasez si cateva poze, pentru a-l face mai atractiv, doar ca blog-ul imi face figuri si nu ma lasa:(. Voi aveti problema asta?

Am vazut...Vampires Diaries. Cred ca majoritatea sunteti la zi cu el:))...eu sunt doar la episodul 4(sezonul 1) Am fost mai "intarziata", pentru ca la un moment dat aveam vreo 6 seriale la care ma uitam in paralel:))...chiar nu era necesar sa incep inca unul:P
Am ascultat Anda Adam - Amo
Am citit ...hmm, etichetele de pe produse, se pun?:)) Aaaa, ba da, am rasfoit cartea "Machiajul Perfect" de Robert Jones...am dat peste ea din greseala printre carti, deja se pusese praful pe ea")...
Am facut...am iesit la shopping cu o prietena, din pacate m-am intors acasa dezamagita de ceea ce am gasit. Mi-am cumparat doar cateva lucrusoare din DM.
Am mancat...aripioare KFC, supa de carne si tocanita din limba de porc:)).
Am baut apa plata, Coca-Cola Zero
Am gandit...ca imi doresc sa vina vara mai repede, nu mai pot cu vremea asta:(... Imi place iarna...dar iarna cu zapada, nu amarata asta de vreme rece si secetoasa...
M-am bucurat...ca am vazut-o azi in mall pe Sandra. Nu am avut curaj sa merg sa o salut:))...dar va spun ca este o frumoasa<3.
M-am enervat azi nu...
Mi-am dorit si mi-am cumparat samponul uscat de la Balea, ca tot am vazut ca e laudat:)
Click bloguri, facebook, mail, diferite site-uri
M-am mirat...cum unele persoane mai au incredere in perioada de reduceri din Romania:(...


   Astept parerile voastre in legatura cu acest post.
   Ma gandesc sa mai adaug cateva "intrebari", poate ma ajutati cu idei:)...

  Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
     Simona

4 comentarii:

  1. si mie imi place , sa pui si poze !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur!:) O sa pun cu siguranta si poze, doar sa rezolv problema cu incarcatul lor:(...

      Ștergere
  2. si eu o vad pe Sandra de obicei cand ma duc in mall. :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Sandra, a venit cu ideea sa facem o intalnire, noi bloggeritzele din Oradea, ar fi frumos:)...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...