duminică, 27 ianuarie 2013

Dorinte pentru 2013!

   Buna fetelor!
   Daca in prima faza am hotarat sa nu-mi fac un wishlist pentru 2013...m-am gandit mai bine, si ca urmare m-am razgandit:). Pentru ca, daca noi nu ne propunem "idealuri" la care sa aspiram, atunci nu avem pentru ce sa luptam. Doamne, ce filosoafa sunt....:))).
   Aruncand o privire pe lista din 2012, am observat ca 90% dintre produse mi le-am achizitionat, lucru ce-mi da incredere si sper ca si lista din anul asta s-o duc la capat:).
    Pentru inceput...imi doresc un ondulator pentru bucle mari. Dupa ce o lunga perioada de timp mi-am chinuit parul cu placa de intins, acum vreau bucle de vedeta:3. Cine sa ma mai inteleaga?!:)))
   Urban Decay BOS 3 este singurul produs din lista de anul trecut pe care nu mi l-am achizitionat:(, habar n-am din ce motiv. Cred ca nici nu se mai gaseste...
   Pentru ca imi doresc mult o paleta UB, mi-am indreptat atentia spre Vice Eyeshadow Palette for Holiday 2012. Superbe nuante <3!!!!
  
    MAC Soft and Gentle mineralize skinfinish...de cand am vazut acest produs in video-ul Danei, mi-am zis ca trebuie sa-l am. Arata fenomenal pe piele!!!
  
   Imi doresc de ceva timp sa incerc un BB cream. Inca nu mi-am indreptat atentia spre un anumit brand, deci astept sugestii:)... Am auzit ca cele asiatice sunt cele mai bune. Voi ce preferinte aveti?

   Benefit Confessions of a Concealaholic. Despre paleta asta am citit multe lucruri bune. Nu am probleme mari cu tenul, dar se gaseste intotdeauna ceva de acoperit. Doar vrem sa fim perfecte, nu?:)

   Nu cred ca exista multe persoane care sa nu-si doreasca cream gelurile de la Maybelline Color Tatoo 24 hour. Imi doresc cel putin trei nuante: EdgyEmerald, Bold Gold si Painted Purple <3.
   
   Lime Crime Liquid eyeliners - dupa ce am "salivat" o buna perioada la ele in postarile Alexandrei, gata, m-am hotarat, le vreau!:) Acum mai ramane sa vad cum fac...ca doar nu-mi vor cadea din cer:P...
   
   Too Faced Shadow Insurance - imi doresc de ceva timp acest primer. Am doar primerul de la Elf, de care sunt chiar multumita, dar parca as vrea sa vad ce minuni poate sa faca un primer mai scump.
   CHI 44 Iron Guard Thermal Protection Spray. Imi plac foarte mult produsele CHI, sper ca si acest produs sa se ridice la nivelul asteptarilor...
    Daisy by Marc Jacobs, este o dorinta mai veche, dar poate ca daca o sa-l vad in lista asta, o sa mi-l achizitionez mai repede:P. Miroase divin!!!
    Voi ce dorinte aveti pentru 2013?

  Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
     Simona

3 comentarii:

  1. Too Faced Shadow Insurance isi merita toti banii!! Eu am oily lids si plec dimineata de acasa si vin seara si crede-ma rezista machiajul nemiscat!!! E genial! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am oscilat o perioada intre acesta si cel de la UD, dar am gasit mai multe review-uri pozitive despre Too Faced.
      Multumesc mult pentru parere!:*

      Ștergere
  2. Si eu am Soft&Gentle pe wishlist-ul de anul asta :D Sa-ti indeplinesti toate dorintele!
    Pups

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...