marți, 29 ianuarie 2013

Make-up: Daylight in...Berlin rocks!

   Hey girls!
   Pe zi ce trece, ma conving tot mai mult sa renunt la platforma Blogger si sa-mi iau domeniu. De doua zile nu pot sa incarc poze pe blog. Am mai patit si in trecut faze asemanatoare, dar au tinut cateva ore sau chiar mai putin...acum, nu vrea si pace:(. Cateva bloggerite mi-au spus ca poate dura si o saptamana...what?!:((
Anca, m-a sfatuit sa pun pozele direct in html-ul postarii si se pare ca merge asa, doar ca este ceva mai mult de munca..salveaza poza pe nu stiu ce site, muta link-ul in html etc:(. Oricum, multumesc mult, Anca!:):* ca altfel intram in depresie, mai ales ca in curand urmeaza o noua provocare.
   Revenind la machiajul de azi, am vrut ceva colorat, pe stilul meu:P...cu mov, turquoaz, somon si gel eyelinerul Essence in nuanta Berlin Rocks, ca tot am vazut ca e laudat:)...
Produse folosite:
OCHI
*Primer Elf
*Sephora flashy liner - flashy orange
*Sleek mono eyeshadow - daylight
*Sleek mono eyeshadow -azure
*Sleek Bad Girl
*Sleek Oh So Special
*Essence gel eyeliner  - berlin rocks
*Avon eye liner - blackest black
*Maybelline Colossal Volum Express - black

BUZE
*Elf balsam de buze - strawberry
*Avon lipliner  - terracotta
*Avon lipstik  - in the pink

  Aveti grija de voi!

   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

10 comentarii:

  1. Si eu am patit, prima data vreo 5 zile, apoi si-a revenit vreo saptamana..si iar a nu mi-a mers cateva zile :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :((...tare aiurea! Oare ce naiba pazesc astia de la Blogger, ca e clar problema de la ei:(.

      Ștergere
  2. Doamne, deci acel eyeliner este pur si simplu divin!
    Bine machiajul nu ne deazamageste, minunat ca de obicei, dar cred ca voi comite o crima daca nu gasesc undeva eyelinerul sus numit. :))
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi pare asa rau ca nu mi l-am cumparat si pe cel negru:(.
      Pe site-uri am vazut ca nu se mai gasesc, dar poate mai ai vreo sansa prin magazine:(...
      Pupici:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...