vineri, 1 aprilie 2011

Am nevoie de sustinerea voastra!

   Ieri v-am povestit ca m-am inscris pe blog-ul Monei, la un concurs. Castigatoarea va fi aleasa de catre voi. Astfel ca, daca va place machiajul meu si considerati ca merit sa castig...premiul consta intr-un set de pensule, pe care mi-l doresc enorm...va rog sa intrati pe blog-ul Monei si sa lasati un comment care sa contina numele participantei favorite.
    Fetele care ma vor sustine si vor lasa coment vor avea parte de o surpriza.
    Va pup si sper sa-mi fiti alaturi!

Kisses,
    Simona

19 comentarii:

  1. succes! eu cred ca meriti sa castigi pentru tot ce faci aici :)

    RăspundețiȘtergere
  2. am votat si eu! imi place foarte mult machiajul asta, ti'am spus si ieri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fetelor, va multumesc din suflet! Este asa bine cand ai pe cine te baza. Va pup dulce!

    Denisa...machiajul pentru concurs nu este cel de ieri

    RăspundețiȘtergere
  4. Simi, esti super talentata si meriti din plin o incununare a meritelor tale... :)
    Love the make-up, si eu te sustin! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. hei..te.am votat si eu.frm machiaj.:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Simi!Si eu te-am votat la mona pe blog si cand am intrat la tine si am vazut ca daca te anunt va fi o surpriza,am zis sa o fac :))) .Imi place mult ca ai folosit galben si portocaliu..trusa 120 e plina de ele si acum le voi folosi si eu ,cand voi face machiajul pentru care ma voi inspira d la tine :D daca ma lasi ;)).pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. frumos machiaj...bafta la concurs :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai mai primit un vot de la mine :*

    RăspundețiȘtergere
  9. gata.am votat pentru ca..meriti!Te pup si succes!

    RăspundețiȘtergere
  10. Alice Alice1/4/11 16:12

    Succes ! Ai realizat un machiaj superb si te-am sustinut cu tot sufletul !

    RăspundețiȘtergere
  11. Am votat acum.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ti-am votat si eu machiajul. Meriti premiul, pentru ca pentru un astfel de machiaj e nevoie de dragoste, iar tu pui dragoste in tot ceea ce faci. Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  13. ups...sunt bolnava, inseamna ca nu mai vad bine:))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...