duminică, 17 aprilie 2011

Make-up - Flowers tree!

   In urma cu cateva zile am primit un comment de la o cititoare fidela, si anume Ana Maria, :-*, care-si exprima dorinta de a vedea pe blog-ul meu, un machiaj "inspirat de florile copaceilor..cu alb si roz..sau verde proapat".
   Am cautat pe internet o poza care sa exprime cat mai bine dorinta Anei, si m-am pus pe treaba.
    Rezultatul final imi place enorm...cred ca este machiajul meu preferat de pana acum. L-am purtat cu mare drag...rar ies cu machiajele realizate afara si nu pentru ca nu-mi plac, ci pentru ca le consider prea intense pentru zi sau pentru locul unde am treaba(aici ma refer la machiajele mai colorate sau dramatice).






Produse folosite:
OCHI
*Primer Elf
*Rimmel Soft Kohl eyeliner 071 Pure white
*Avon lipliner - Pink bouquet
*Trusa 120
*Nyx Slim eyepencil - emerald
*Elf Cream eyeliner - black
*Maybelline Colossal Volum Express Black

BUZE
*Balsam de buze terapeutic- strawberry
*Contur Avon- mistery mauve
*Nyx lipstick - Paris

   Astept parerile voastre...sper sa va placa la fel de mult ca si mie, acest machiaj...daca nu, accept si critici:)
   Daca doriti sa realizez un machiaj, astept propuneri...ador provocarile!

LATER EDIT
Day 17 — Fashion Pieces that's on your to-buy list

Kisses,
    Simona

37 de comentarii:

  1. ti-a iesit foarte frumos! e perfect :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce ma bucur ca ai gasit tema frumoasa si ca l-ai purtat cu drag...cand am vazut imaginea florii, am ramas wow..ma gandeam ce frumos o sa fie avand in vedere acel roz ..dar si mai wow cand am vazut ca ai si acea linie verde.Nu ma asteptam sa le introduci pe amandoua intr-un singur machiaj.
    Si dap..e foarte frumos.E foarte curat si feminin..si te prinde binie.Dar nu stiu din ce motiv m i-e mi-a ramas in minte, ca tot machiajele pe baza de verde te intineresc...

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. iti sta foarte bine cu acest machiaj si e foarte primavaratic love it :X

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos si finut :) imi place mult

    RăspundețiȘtergere
  5. rata foarte bine machijul! ma bucur ca ai pus si poze doar cu pleoapa, mai apropiata, asa se vede cat de bine este realizat! felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. VAI! deci e superbb, culorile sunt fix ca in poza:x

    RăspundețiȘtergere
  7. haaah,in sfarsit e primavara 8->

    RăspundețiȘtergere
  8. Machiajul asta imi place cel mai mult dintre toate ale tale. :*

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumos si colorat ca o zi de primavara.pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. E superb:x. Imi place foarte mult:*

    RăspundețiȘtergere
  11. wow, chiar ca e foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Simi, te pricepi la machiat, asta e adevarul. imi place rezultatul, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  13. E foarte frumos... si primavaratic:)

    RăspundețiȘtergere
  14. WAWWWW,chiar e minunat machiajul si iti sta si foarte bine!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Superba ideea de inspiratie dupa magnolii. Le iubesc :X . O sa reiau si eu ideea intr-un machiaj viitor daca nu te superi :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place mult de tot!E superb!Foarte colorat!:X.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. Si mie mi place :* Iti sta bine

    RăspundețiȘtergere
  18. ce dragut eeeee,love it !!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. E superb machiajul! Am primit ieri coletul :D si am tot incercat sa iti dau un mail de multumire si nu am reusit, tot cu "failed delivery" o tine! Asa caaaa : Multumeeeeeeeesc :***! Sunt superbe produsele, apreciez din suflet ca m-ai si intrebat ce vreau, esti o draguta :)!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ana Maria P....Chiar mi-a placut mult sa-l port. Azi am avut un machiaj cu verde dar ceva mai pre olive si maro...o sa-l postez curand. Imi sta bine cu verde pt. ca am ochii caprui si tenul mai inchis si ma lumineaza. Pupici si mai astept si alte propuneri.

    RăspundețiȘtergere
  21. Cupcake
    Pixie
    anna
    Miuri
    ...Va multumesc! Parerea vostra conteaza enorm si faptul ca va place, pentru mine inseamna ca progresez. Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  22. world of leea...Multumesc mult! Nu stiu cat de bine este realizat, cateva greseli mici sunt...am avut cateva probleme cu un contur Avon care este groaznic, si m-am gresit un pic. In pozele de aproape se vede:). Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. Denisa...Multumesc! M-am straduit un pic sa fie identice...mi-a placut mult nuantele din poza:)

    RăspundețiȘtergere
  24. morphine...Sper sa vina si afara:). Pup!

    RăspundețiȘtergere
  25. Chocolate...Multumesc!:))...progresam, progresam. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  26. Amelia T....Ma bucur ca am reusit sa exprim primavara prin machiajul meu. Multumesc mul!:-*

    RăspundețiȘtergere
  27. Byutzika...Multumesc mult! Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  28. Camy
    Dia
    Magical MakeUp
    ...Multumesc! Apreciez fiecare cuvant. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  29. KarmenB...Multumesc mult! Imi place ceea ce fac...si exersez mult, am invatat multe de cand sunt in preajma voastra. Cred ca daca o faci cu pasiune nu ai cum sa dai gres. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  30. Libertat...:) chiar te rog...sunt curioasa cum o sa abordezi tu ideea. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  31. B-girl
    irina
    Dragonfly Accessories
    ...Fetelor, va multumesc mult! Faptul ca va place, ma motiveaza in ceea ce fac. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  32. claudia...Multumesc!
    Ma bucur ca au ajuns si ca sunt pe placul tau. Poi atata timp cat produsele nu erau cumparate, normal ca era la alegerea voastra, macar asa am marit bucuria:). Sa le folosesti cu placere...rujul mi s-a parut interesant...sa-i faci review. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  33. Irynuk...Multumesc ! A big kiss!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...