joi, 28 aprilie 2011

Make-up - Dark sunset!

   Va multumesc mult pentru feadback-ul primit la postarea anterioara, nu au fost multe commenturi, dar uneori acel putin face mult:). Mi-ati ridicat moralul, vazand ca si acele machiaje mai simplute, pot fi interesante pentru multe dintre voi. Pe langa asta am primit si niste sugestii de machiaj foarte interesante, de care ma apuc cat de curand:)...chiar sunt o provocare!
   Intr-unul din commenturi mi se solicita un machiaj mai indraznet, din pacate nu am avut timp azi sa realizez unu...fiind toata ziua cu Edy...dar mi-am adus aminte ca am in arhiva calculatorului un machiaj foarte puternic si indraznet:). L-am realizat in urma cu vreo 3 luni, nu stiu de ce nu l-am postat la vremea aceea...dar uite ca i-a venit momentul:D






    Acum ar fi trebuit sa notez produsele folosite...din pacate nu prea imi mai aduc aminte exact, dar daca voi vedea vreun interes din partea voastra promit sa fac un exercitiu de memorie si sa revin cu un LATER EDIT!
  
   Astept parerile, intrebarile, sugestiile, comentariile voastre, aici sau pe adresa de mail: simi_for@yahoo.com
   Incerc maine sa revin cu un review la niste produse...doar chef sa am:))

Kisses,
    Simona

16 comentarii:

  1. Simi, iti sta foarte bine cu parul desfacut! eu zic sa iti faci poze cu parul lasat pe spate, te prinde mai bine la fata si iti pune in valoare feminitate. oricum, imi place de tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti sta super:X
    Imi place mult machiajul:*

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte fain!
    Ti-am spus ca te invidiez pentru ochi. :D
    Eu poaaate ca as fi pus un maro inchis acolo in loc de verde, but that's just me.
    Oricum culoarile de pe pleoapa sunt too die for!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. mie mai mult imi place cum iti sta cu parul prins in coada!

    arati super bine cu acest machiaj!

    RăspundețiȘtergere
  5. hihi eu ti-am zis sa realizezi un make-up mai indraznet si uite k mi-ai indeplinit dorinta:D imi place si pe deasupra te prinde si bine!
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ar placea sa vad la tine un machiaj monoromatic, in degrade-uri...cu alb, roz, mov si negru in exterior :D. Si pe rotund la capat, mi se pare ca ti-ar sta fb :d.

    RăspundețiȘtergere
  7. mmm.buna ideea lui koko.:-?
    te pup !!

    RăspundețiȘtergere
  8. world of leea...Multumesc mult! Esti draguta:)! Acum depinde, in general il tin prins...sunt in recuperare cu parul si nu prea il agasez:). Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Irynuk...Multumesc mult! Este mai interesant...combinatia de nuante nu este prea obisnuita:). Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. anna...Multumesc:))! Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  11. Chatte's World of Colours...Multumesc! Ma gandeam ca va fi pe placul tau:). Acel verde , este defapt un turquoaz...da, ai dreptate cu maro, dar nu ar mai avea acelasi impact, zic eu:). Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Denisa...Multumesc:)! Mie imi place cand este intins cu placa, doar ca acum este in recuperare parul si-l las sa "respire":D. Pupi!

    RăspundețiȘtergere
  13. dalyda...Chiar ma bucur ca-ti place si mersi de sugestie. Vor mai fi machiaje indraznete curand, mi-am reintrat in forma:)). Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Special K...Asta da provocare:)...nu ai mila de mine:)). O sa incerc, sper sa si iasa ceva. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Alina.make-up...Da! Chiar e o provocare:). Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...