duminică, 24 aprilie 2011

Paste Fericit! & LOTD

   Hello girls!
   In primul rand vreau sa va urez ca Sfanta Sarbatoare de Pasti sa va coboare in suflet, minunea Invierii. Multa caldura, pace si liniste in suflet alaturi de cei dragi. Hristos a Inviat!
   Sper ca sunteti bine si ca va bucurati de aceasta Sarbatoare, sa nu mancati mult:)...stiti cum este cu kg, e greu cand o iau razna. :) .
   Vreau sa va arat si un machiaj, imi place ce a iesit. Nu l-am facut special de Paste, dar eu zic ca merge... . Daca tot am facut curateniei de Pasti, mi-am facut un pic de ordine si la cosmetice si bineinteles ca am gasit produse pe care nu le-am mai folosit de mult timp si care candva imi erau foarte dragi. Este vorba despre produsele Faberlic...am cateva farduri de la ei, foarte bune dupa parerea mea. Acum nu mai stiu in ce stadiu este firma asta, eu nu am mai cumparat nimic de la ei, de cand au schimbat ambalajul si gramajul fardurilor, mi s-a parut ca s-a umblat si la calitate:(
   Dar sa revin la machiaj...este un stil pe care nu prea l-am abordat, ma refer la conturul deschis pe interiorul pleoapei inferioare...mi se pare ca-mi face ochii prea mari si rotunzi, dar asa per ansamblu, combinatia de culori imi place. Va rog sa scuzati firul de par, ratacit dintr-o pensula, pe laterala dreapta a nasului meu, l-am observat doar dupa ce am descarcat pozele:). Ce ciuda mi-a fost:)






 Produse folosite:
OCHI
*Primer Elf
*Faberlic eyeshadows

*Avon precision glimmer - blue flare
*Trusa 120 (nunata 6)
*Nyx Jumbo pencil - baby blue
*Avon eyeliner - black
*Maybelline Colossal Volum Express Black

 BUZE
*Elf Balsam de buze terapeutic- strawberry
*Contur Avon- mistery mauve
*Avon Ultra colour rich - Pout cream

Day 20 — Your favorite mascara

   Astept parerile voastre sau orice intrebare aveti, nu ezitati, voi incerca sa raspun in cel mai scurt timp:). Pentru orice informatie imi puteti scrie la adresa de mail simi_for@yahoo.com

Kisses,
    Simona

11 comentarii:

  1. Hristos a inviat!:*

    machiajul e chhiar f dragut:*

    eu pot sa mananc cat vreau...la mine nu se pune nici un gram:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer,imi place mult cum iti sta cu eyeliner alb pe pleoapa inferioara:X.
    :*Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Paste fericit! Foarte frumos machiajul, imi plac tare mult nuantele fardurilor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hristos a Inviat!
    Foarte frumos si "light" machiajul...e usurel.
    Imi place linia alba ptr ca iti insenineaza privirea.mai ales in combinatia cu albastru de mai jos(ce mai stiu de la fete ca limpezeste albul ochilor si mai "taie" din firicelele rosii).
    A! si e foarte frumos fardul cu nr 2:X:X e foarte cald si piersicos cum imi place mie:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristos a Inviat !!!!

    Legat de mascara,dupa cateva ore nu ti se scutura pe obraji ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragonfly Accessories...Adevarat a inviat!
    Nu am avut neplaceri cu el...chiar imi place ca-mi curbeaza genele. Nici nu l-am folosit foarte des...sunt fan Maybelline colossal:)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragonfly Accessories...Scuze eu credeam ca te referi la cel pe care l-ai castigat la giveaway:). Tu te referi la Maybelline colossal?...aaa nu asta clar imi place, nu am neplaceri cu el.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai cat de fain e machiajul asta! Chiar daca e light iti sta super! Parca iti lumineaza asa fatza.
    Love it! ♥
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...