luni, 18 aprilie 2011

Duminica!!!

   In ultimul timp am omis aceasta rubrica, dand intaietate exploziei de tag-uri ce a cuprins blogosfera ). Acum fiind o perioada mai linistita, m-m gandit sa reiau aceasta rubrica...ma gandesc ca poate va intereseaza ce-am mai facut, exceptand machiajele:)

Am vazut ''The Rite''-  un film in care Anthony Hopkins, joaca remarcabil 
Am ascultat Adele - Someone like you, de cand m-am virusat cu melodia asta, o ascult non-stop:))
Am citit am rasfoit "Machiajul Perfect" de Robert Jones si o brosura Avon
Am facut am iesit cu o prietena de ziua ei de nume:)
Am mancat supa de carne cu taietei, peste la cuptor, cornulete cu rahat, pizza
Am baut apa plata, Pepsi, Lipton
Am gandit ca trebuie sa fiu mai chibzuita si sa nu mai imi cumpar cosmetice...dar era doar un gand, care a si zburat:))
M-am bucurat ca Choco ma ajuta sa-mi cumpar cartea Makeup Manual-Bobbi Brown
M-am enervat azi nu, chiar am avut o zi linistita:)
Mi-am dorit sa am paleta 88 warm...pentru machiaje naturale
Click bloguri, facebook, mail, diferite site-uri
M-am mirat ce repede trece ziua, cand iti petreci timpul intr-un mod placut


Day 18 — Your favorite beauty guru
Dana

 Kisses,
   Simona

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...