joi, 7 aprilie 2011

Make-up - Colour expression!

   De data asta va prezint un machiaj mai colorat. L-am realizat duminica...eram cam plictisita si am vrut ceva care sa ma scoata din monotonie. Nu este un machiaj greu de realizat, trebuie sa ai un pic de grija la imbinarea nuantelor...in rest doar pasiune si culoare:).






Produse folosite:
OCHI
*Primer Elf
*Truse Qianyu

*Elf Cream eyeliner - black
*Avon eyeliner - black
*Astor Stimulong Mascara - black

BUZE
*Avon lipliner - mistery mauve
*Avon Moisture Sedduction - tangerine

   Sper sa va placa machiajul meu!
   Astept parerile voastre, comentarii, intrebari, cereri...va raspund cu drag in cel mai scurt timp:)


Day 13 — Photo of your fashion/style icon
Jennifer Aniston

Kisses,
    Simona

34 de comentarii:

  1. e frumoasa nuanta de verde aleasa, e asa primavaratica ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Machiajul e primavaratic...dar e ceva la tine in poza asta...ti-ai facut ceva?!pentru ca arati altfel decat de obicei(intr-un sens bun!!)..
    cred ca te intineresc cu mult astfel de culori.altceva nu-mi vine in minte ca sa-ti spun ce anume e schimbat..dar cu siguranta e mai bine:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fruuuumos!! Cum iti ies tie asa machiaje cu verde? :)) Eu nu imi amintesc sa fi realizat vreun make up decent cu verde :D
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos, I like:)
    Mie mi-ar plăcea să văd și poze close-up la ochi , deci să "tai" ochii să se vadă doar partea asta de machiaj:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos :) cand am vazut machiajul mi-a venit in capu piesa: Vine vine primavara, Se asterne-n toata tara .....si asa mai departe :D :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mmmmm....foarte frumos, imi place mult :P Si mi se par foarte interesante si paletele de farduri :D

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumos si bne executat,imi plac mult culorile:D
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  8. :x ce coditaaaaaaaaaa superbaa ai facut cu linerul

    RăspundețiȘtergere
  9. am vazut ca eyelinerul e de la avon, cam cu arata? ca am si eu unu, e carioca si e foarte naspa!

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte dragut machiajul..si iti vine foarte bine.:*:x

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumos si primavaratic e! :X :X

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place machiaju, ai folosit culori foarte frumoase si iti sta si foarte bine:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi plac nuantele de verde turcoaz. Interesant machiajul, si reusit.

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumos machiajul:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Pff, unde ai gasit trusele alea ??? Eu tocmai ce am vanat niste Ruby Rose, mi-a facut pofta Iguanitza de ele...dar ca ale tale nu am vazut :?

    Oricum, love the makeup, mai ales cum ai amestecat albastrul cu verde :)!

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumos:X
    Imi place:D

    RăspundețiȘtergere
  17. Alice Alice7/4/11 20:40

    Ce truse simpatice ! Foarte frumos realizat, felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  18. Oana Alexandra Stroici...Ma bucur ca-ti place! :-*

    RăspundețiȘtergere
  19. Ana Maria P....Hi hi, eu nu vad nicio schimbare. Dar daca zici tu, te cred pe cuvant. Eu ma bucur ca zici ca intineresc:)). Pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. Miuri...Cred ca este machiajul care a creat cel mai mare impact pozitiv...ma bucur ca progresez:). Pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Andreea...Sincer nu stiu ce sa zic, imi place mult culoarea verde...si cred ca ma prinde si datorita culorii ochilor si tenului. Sunt convinsa ca daca ti-as face un machiaj ti-ar placea cum iti sta...ce modesta sunt:))
    Zic asta pentru ca am machiat persoane care imi ziceau NU verde...dar nu le lasam sa se uite in oglinda pana ce nu terminam machiajul, iar apoi erau fan verde:)). E o intreaga teorie depinde si ce nuante de verde folosesti...cred ca o sa ma apuc sa fac machiaje in functie de culoarea ochilor...dar trebuie sa-mi achizitionez intai lentile de contact colorate:).Pup

    RăspundețiȘtergere
  22. iguanitza...Multumesc! O sa iau in considerare sfatul tau, incepand cu urmatorul LOTD. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. unika...:)) asta este si ideea, este un machiaj de primavara. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  24. BIBI...Multumesc! Paletele sunt intradevar super, si costa doar 10 ron. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  25. dalyda...Multumesc! Am folosit exact culorile care-mi plac si stiam ca ma avantajeaza:). Kisses

    RăspundețiȘtergere
  26. Denisa...Multumesc, esti draguta! Eyellinerul de pe pleoapa superioara este cel de la Elf. Cel de la Avon este creionul ala retractabil...I love it, si l-am folosit pe pleoapa inferioara. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  27. anna
    Camy
    Dia
    Miss Blue
    Madalina
    Gya
    ...Fetelor, va multumesc din suflet! Acum imi dau seama ca poate asta era machiajul ce trebuia sa-l trimit la concursul Monei:)). Va pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  28. claudia...Le-am gasit intr-un magazin chinezesc, la 10 ron buc. Sunt foarte pigmentate si cremoase...imi plac mult!
    Ma bucur ca-ti place...incearaca-l chiar nu-i greu de facut. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  29. Irynuk...Multumesc mult! Pup

    RăspundețiȘtergere
  30. Alice Alice...Intradevar trusele sunt super din toate punctele de vedere. Multumesc. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  31. Imi place foarte mult cum ti-a iesit!
    Iti sta foarte bine, combinatia de culori e super si modul in care le-ai aplicat si blend-uit.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  32. foarte frumos machiajul si foarte reusit:D.. si totusi imi place culoarea rujului.. ti se potriveste :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...