sâmbătă, 16 aprilie 2011

Tag! - "Chestionarul lui Proust"

   Hey girls!
   Zilele astea am vazut ca circula un nou tag prin blogosfera. Astfel ca am primit si eu acest tag de la trei fete dragute Alina, Gya si Dalyda, carora le multumesc mult:-*
   Veti observa ca intrebarile sunt mai altfel ca de obicei...

1. Principala mea trăsătură
Sociabila

2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat
Perseverenta

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie
Feminitatea

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei
Sinceritatea

5. Principalul meu defect
Incapatanarea

6. Îndeletnicirea mea preferată
Make-up

7. Fericirea pe care mi-o visez
Sa iau masa cu copiii mei, nepotii si stranepotii:)

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
Sa pateasca ceva familia mea

9. Locul unde aş vrea să trăiesc
Undeva la ocean

10. Culoarea mea preferată
Depinde...in machiaj imi place mov...la haine, gri, negru...iar asa doar ca si culoare verde crud

11. Floarea care-mi place
Frezii, Trandafiri

12. Pasărea mea preferată
Paunul

13. Prozatorii mei preferaţi
Ion Creanga

Ion Luca Caragiale
Liviu Rebreanu
 
14. Poeţii mei preferaţi
Mihai Eminescu
George Cosbuc
Vasile Alecsandri
George Bacovia

15. Eroii mei preferaţi din literatură
Toti Feti-Frumosi din povesti:)

16. Eroinele mele preferate din literatură
Ilenele Cosanzene:)


17. Compozitorii mei preferaţi
Vivaldi

18. Pictorii mei preferaţi
Rembrandt, Picasso, Van Gogh

19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală
Nu cunosc

20. Ce urăsc cel mai mult
Tradarea

21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere
Rabdare

22. Cum aş vrea să mor
Nu vreau sa mor.

23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă
Greselile copiilor

24. Deviza mea
"Ce nu te omoara, te intareste"
Traieste clipa!

   Dau acest tag tuturor fetelor care vor sa-l faca. Este interesant, prin el ajungi sa te cunosti pe tine.:)

Day 16 — Music you like
Adele-Someone like you 
Buddha bar siddharta 

Kisses,
   Simona

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...